خودکشی مادر بی‌رحم در زندان + عکس

صبح شنبه، زمانی که مأموران زندان برای سرکشی راهی سلول او شده بودند با جسد بی‌جان وی روبه‌رو شدند که کنار تخت افتاده بود.
این زن 33ساله که کریستن بیوری نام داشت متهم بود که سال گذشته با همدستی شوهرش، پسر 2ماهه‌شان را به قتل رسانده بود. راز این جنایت زمانی فاش شد که پدر و مادر کریستن نزد پلیس رفتند و مدعی شدند که بیش از 2هفته است که نوه‌شان را ندیده‌اند و هر وقت به خانه دختر و دامادشان می‌روند، از او خبری نیست. با اظهارات زوج میانسال، تیمی از مأموران برای تحقیق در این‌باره راهی خانه کریستن و شوهرش شدند. این زوج تحت بازجویی قرار گرفتند اما اظهارات ضد‌و نقیض آنها باعث شد که مأموران پلیس به ماجرا مشکوک شوند. کریستن و شوهرش در ابتدا مدعی شدند که حال نوزادشان خوب است اما وقتی نتوانستند او را به پلیس نشان دهند گفتند که او در جریان یک تصادف مرده است. اما باز هم نتوانستند مدارکی برای اثبات ادعایشان ارائه کنند و در نهایت ادعا کردند که نوزادشان را به جایی دور برده و در آنجا رها کرده‌اند.
ماموران پلیس که مطمئن بودند زوج جوان حقیقت را از آنها مخفی می‌کنند، با استفاده از سگ‌های تجسس شروع به جست‌وجو در آن حوالی کردند و ساعاتی بعد موفق شدند بقایای جسد نوزاد 2ماهه‌ را که پای درختی در آن حوالی دفن شده بود پیدا کنند. بررسی‌های پزشکی قانونی از این حکایت داشت که نوزاد بر اثر اصابت ضربه به سرش جان باخته است. در چنین شرایطی زوج جوان تحت بازجویی قرار گرفتند و به قتل پسرشان اعتراف کردند. در این میان کریستن گفت: روز حادثه من و شوهرم بحث‌مان شد. طوری که او عصبانی شد و وقتی گریه‌های فرزندمان را شنید عصبانی‌تر شد. او چند ضربه به سر پسرمان زد و وقتی دید مانعش نمی‌شوم، سر او را به زمین کوبید و لحظاتی بعد پسرمان ساکت شد. وقتی فهمیدم که مرده است، دستپاچه شدیم و تصمیم گرفتیم راز جنایت را پنهان کنیم. برای همین جسدش را از خانه بیرون بردیم و در نزدیکی جنگل، پای درختی دفن کردیم.
اعترافات مادر بی‌رحم در حالی بیان می‌شد که شوهر وی به نام جوزف واش، آن را تأیید کرد و به این ترتیب مرد جنایتکار به اتهام قتل از نوع درجه یک راهی زندان شد. کریستن نیز مدتی بعد به اتهام تلاش برای گمراه کردن پلیس، عدم‌جلوگیری از قتل فرزندش و عدم‌گزارش ماجرا به پلیس در دادگاه محاکمه و به تحمل 25سال زندان محکوم شد. به این ترتیب وی به زندان فدرال منتقل شد اما صبح شنبه زمانی که مأموران برای سرکشی به سلولش رفته بودند با جسد وی روبه‌رو شدند. او دست به‌خودکشی زده بود اما هنوز معلوم نیست که چگونه توانسته در زندان خودکشی کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 224599 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟