اسید پاشی عجیب روی مامور پلیس در شرق تهران

ساعت 10 و 30 دقیقه پنج شنبه 31 تیرماه امسال مرد صاحبخانه ای با مراجعه به کلانتری 128 تهران نو و با در دست داشتن حکم تخلیه خانه مستاجرش از ماموران خواست تا همراه وی برای اجرای حکم به خانه اش در شرق تهران بروند.
بدین ترتیب با توجه به اینکه 20 روز از حکم ابلاغ شده می گذشت یک مامور ستوان دوم و سرباز همراه دادورز همراه صاحبخانه به سراغ مرد مستاجر که حاضر به ترک خانه نبود حرکت کردند.
مامور جوان زمانیکه برای پیگیری موضوع با حکمی که در دست داشت همراه سرباز و صاحبخانه و دادورز وارد خانه مرد مستاجر شدند با صحنه عجیبی روبرو شدند.
مرد مستاجر که 40 سال دارد همسر و بچه اش را راهی خانه یکی از آَشنایانش به شهر دیگری فرستاده بود و با دیدن برگه حکم تخلیه خانه اش ظرف 4 لیتری اسید را در دست گرفت و تهدید کرد اگر خانه اش را ترک نکنند ظرف پر از اسید را روی خودش خالی می کند.
در این لحظه مرد صاحب خانه و دادورز که برای اجرای حکم در صحنه حضور داشت به سرعت خانه را ترک کردند و مامور 37 ساله و سرباز پلیس در خانه ماندند تا مرد عصبانی را به آرامش دعوت کنند.
مامور پلیس به آرامی قدم هایش را برداشت و به مرد مستاجر که هیچ هراسی از اسید ریختن روی خودش نداشت نزدیک شد که ناگهان ظرف اسید روی مرد مستاجر و مامور پلیس ریخته شد.
همین کافی بود تا تیم های امدادی در محل حاضر شوند و 2 قربانی اسیدپاشی به بیمارستان شهید مطهری انتقال داده شدند.
در این مرحله بازپرس مرشدلو از شعبه هفتم دادسرای ناحیه 27 با در جریان قرار گرفتن این سناریو دستور داد تا تیمی از ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات ویژه وارد عمل شوند.
مامور پلیس که از ناحیه سمت راست صورت، دست و پهلویش دچار سوختگی با شده به تیم تحقیق گفت: وقتی در برابر تهدید به اسید پاشی مرد مستاجر قرار گرفتم برای کمک به سمتش رفتم و قصد داشتم مانع کارش شوم که ظرف اسید را روی من خالی کرد و در آخرین لحظات هوشیاری ام بود که صدای سوختم سوختم مرد مستاجر را شنیدم و متوجه شدم روی خودش اسید ریخته است و دیگر هیچی به یاد ندارم.
در ادامه مرد مستاجر نیز روی تخت بیمارستان به ماموران گفت: وقتی مامور جوان به سمتم آمد و قصد داشت ظرف اسید را از دستم بگیرد ناگهان اسید روی من و مامور پلیس ریخته شد و هیچ عمدی در کار نبود.
به گزارش رکنا: مامور جوان در این اسید پاشی دچار 7 درصد و مرد مستاجر 5 درصد دچار سوختگی شده اند و تحقیقات به دستور بازپرس پرونده در اداره 16 پلیس آگاهی تهران ادامه دارد و پس از درمان صحنه بازسازی صحنه اسید پاشی در محل حادثه انجام می شود.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 129459 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟