به گزارش رکنا ، ظهر 3 دی ماه سال 93 زوج جوانی با کلانتری 17روستای جابان دماوند تماس گرفتند و از یک مرد افغان شکایت کردند. زن 27ساله به پلیس گفت: من و شوهرم سرایدار خانه ویلایی هستیم. از چند روز قبل یک مرد افغان مقابل در خانه مان می آمد و از من می خواست تا به او چای بدهم .چند بار به او اعتراض کردم و از او خواستم مقابل در خانه مان نیاید و آخرین بارم که به او مشکوک شده بودم در را به رویش باز نکردم . من از ترسم ماجرا را به همسرم نگفتم و همین موضوع اوضاع را بدتر کرد.
این زن ادامه داد: همسرم صبح برای خرید از خانه بیرون رفت و من و فرزند هفت ماهه ام در خانه ماندیم. برف سنگینی باریده بود و من از پنجره به حیاط نگاه می کردم که یکباره متوجه شدم مرد افغان از روی دیوار به داخل حیاط پرید. ترسیده بودم که او وارد خانه مان شد و به سمت من حمله کرد و سعی داشت مرا آزار دهد که مقامت کردم.او به شدت مرا کتک زد و تهدید به مرگ کرد. او نقشه شیطانی اش را اجرا کرد و بدون توجه به التماس های من مرا آزار داد و از خانه بیرون رفت. همان موقع با همسرم تماس گرفتم و شوهرم که در برف سنیگن گرفتار شده بود به خانه بازگشت.
به دنبال شکایت این زن پلیس به تحقیق محلی پرداخت و دریافت مرد افغان به تازگی در یکی از خانه های ویلایی همان منطقه به عنوان سرایدار مشغول به کار شده است. این مرد29ساله بازداشت شد و روشن شد وی مدتی قبل به صورت غیرمجاز وارد ایران شده است.
در حالی که پزشکی قانونی آثار کبودی روی صورت ،گردن و بدن زن جوان را گزارش کرده و اعلام کرده بود آثار جرم در محل کشف شده است مرد افغان در بازجویی ها به جنایت سیاه اعتراف کرد . وی در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور دو قاضی مستشار پشت درهای بسته و غیرعلنی پای میز محاکمه ایستاد. این مرد در جلسه دادگاه منکر آزار زن جوان شد و گفت: قبول دارم از روی دیوار به داخل حیاط پریدم اما م زن جوان را آزار ندادم.
دیروز هیات قضایی با توجه به اینکه DNA کشف شده در محل جرم برای اظهار نظر کارشناسان کافی نبوده است.
بنا به این گزارش، این مرد را از اتهام تجاوز به زن ایرانی تبرئه و وی را به جرم ورد به عنف به 4 سال و نیم زندان، به جرم تهدید زن جوان به قتل به 3سال زندان و 149 ضربه شلاق و همچنین پرداخت دیه به خاطر ضرب و شتم زن جوان محکوم کردند. مرد افغان همچنین به خاطر ورود غیرمجاز به ایران به جریمه نقدی، و ترک کشور ایران محکوم شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 223909 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟