اعتراف داعشی ها در تهران / طراحی دراز مدت تروریست ها برای عملیات انتحاری در ایران / 2 / + فیلم
حجم ویدیو: 33.31M | مدت زمان ویدیو: 00:00:01

بیست و یک خرداد سوژ ه اصلی از میدان آزدی وارد تهران می شود و از همان لحظات نخست از سوی گروه سرخ تحت نظر قرار گرفته می شود و با دوربین های مختلفی همه تردد هایش شکار می شود.
یکی از سر شاخه ها هوشنگ نام دارد که خود را به تهران می رساند، چند روز بعد وی که عنصر دوم است در حاشیه تهران خانه ای می گیردو همزمان ایستگاه های عملیاتی سایه به سایه هوشنگ را تحت نظر قرار می دهند.
هوشنگ با اعتماد به نفس بسیار و نیز با امکانات و تجهیزات فراوان و امن با سرشاخه های باند تروریستی در ارتباط است بدون این که بداند نیروی های عملیاتی در تمام اوقات شبانه روز در اطرافش هوشیارانه حضور دارند و حتی به داخل خانه های امن وی نفوذ کردند اما او بی خبر و غافل از نفوذ بی نظیر ماموران امنیتی است.
هوشنگ یکبار در برابر پارک دانشجو قرار ملاقاتی با عوامل دیگر عملیات دارد در حالی که وی و دیگر عوامل تروریستی لحظه به لحظه از سوی ماموران امنیتی رصد می شوند. چند روز تا اجرای اقدامات تروریستی تصمیم گرفته شد عوامل داعش در تهران دستگیر شوند و روز 25 خرداد ضربه اصلی در دستور کار نیروهای عملیات ضد تروریستی قرار گرفت. تروریست ها ناگهانی با یورش تیم های ضد تروریستی غافل گیر شدند. «اخی» که یکی از سرتیم های اصلی باندهای تروریستی بود ابتدا تصور می کند بر اثر اشتباه تاکتیکی به چنگ ماموران افتاده است. وی خود را علی عظیمی معرفی می کند اما هنگامی که نیروی بلندپایه ضدتروریستی او را با نام «اخی» صدا می کند ناگهان دچار شوک شده و فرو می پاشد. با به دست آمدن مواد منفجره که قرار بود با دانش فنی یکی دیگر از ارشد تروریست ها به نام هوشنگ در 50 نقطه تهران فاجعه بیافریند. تمام عملیات تروریست ی ناکام ماند. کشف جلیقه های انفجاری نشان می داد که تروریست ها سرمایه گذاری زیادی بر روی عملیات انفجاری کرده بودند که با عنایت الهی و هوشیاری ماموران ضدتروریستی جمهوری اسلامی ایران همه طرح های آنان ناکام ماند . برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.




اعترافات داعشی ها در تهران / یک میلیون دلار دستمزد برای هر انفجار / 1 / فیلم

تهران و ایران در آرامش از توطئه های تروریست ها (قسمت سوم) + فیلم

کدخبر: 87781 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟