قاچاق پروازی مواد مخدر 2 برادر با پاراگلایدر + عکس متهمان سوار بر پاراگلایدر

فرمانده انتظامی خراسان رضوی به رکنا گفت :با دریافت گزارشاتی مبنی بر قاچاق مواد با ابتکاری جدید و از راه آسمان ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تربت جام در عملیاتی هماهنگ با سربازان گمنام امام زمان عج تحفیقات خود را آغازکردند.
وی افزود:با کنترل و مراقبت های نامحسوس مشخص شد عامل اصلی قاچاق روز هشتم تیرسوار بر پاراگلایدربه کشور افغانستان پرواز کرده و قرار است ساعت 23روز یازدهم تیر به کشور بازگردد.
سردار سرتیپ بهمن امیری مقدم ادامه داد:ماموران به اقدامات ویژه ای دست زدند و با کمین در محل فرود پاراگلایدر مرد قاچاقچی به سمت وی تیرانداری کرده و این مرد را در منطقه فرود ش که درختچه های گز رشد کرده بودند زمینگیرکردند.
رییس پلیس استان خراسان رضوی اظهار داشت:پلیس با اعترافات این سوداگرمرگ ساعت دو بامداد امروز دوازدهم تیر شش همدست وی را نیز در مخفیگاه هایشان دستگیر کردند .

وی گفت:پلیس در بازرسی از پاراگلایدر پنجاه و دو کیلو و. ۲۰۰گرم هرویین فشرده(کریستال) ۳۷ کیلو و ۷۰۰گرم هرویین پودری و ۱۹کیلو و ۶۰۰گرم شیشه کشف کرد و در مخفیگاه های اعضای این باند سه دستگاه خودروی پژو پارس, پژو۴۰۵و یک دستگاه پراید که از آنها برای ترانزیت مواد مخدر استفاده می شد به دست آمد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 87528 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟