معمای مرگ پسر 5ساله و مرد جوان در شمال /تحقیقات مأموران پلیس ساری و کلاردشت آغاز شد+عکس

اجساد این دو قربانی در حالی در حاشیه رودخانه‌های منطقه کیاسر و کلاردشت پیدا شد که با توجه به عمق کم آب رودخانه‌های مورد نظر مأموران احتمال می‌دهند آنها قربانی جنایتکاران شده باشند.
نخستین حادثه
:ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 9 تیر، تلفن 125 آتش‌نشانی ساری به صدا در آمد. فردی که آنسوی خط بود خبر از حادثه‌ای ناگوار داد.بلافاصله گروهی از امداد رسانان و تیم غواصی آتش‌نشانی راهی محل حادثه شدند.آنها پس ازحضوردرمحل حادثه با جسد مرد جوانی در رودخانه‌ای واقع در جاده ساری به کیاسرروبه‌روشدند.
حسن سیدی مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی ساری به خبرنگار ما گفت غواصان آتش‌نشانی با رسیدن به محل حادثه، جسد مرد جوان که در عمق کم رودخانه غرق شده بود را بیرون کشیدند. معاینات تیم اورژانس نیزحکایت از آن داشت که مرد جوان ساعت‌ها قبل به کام مرگ فرو رفته است.همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات جنایی برای شناسایی قربانی ماجرا و کشف علت وزمان دقیق مرگ آغازشد.
کشف دومین جسد
در حادثه دیگر که در منطقه کلاردشت -غرب مازندران- رخ داد جسد کودک 5 ساله ای در حاشیه رودخانه سردآبرود پیدا شد.ماجرای ناپدید شدن «بردیا حاتمی» عصرسه‌شنبه به مأموران اعلام شده بود.در حالی که 18 ساعت از ماجرای ناپدید شدن پسرک می‌گذشت وتلاش برای یافتن سرنخی ازاو ادامه داشت، سرانجام پیکردست وپا بسته‌اش در کنار رودخانه پیدا شد.یکی از منابع آگاه محلی نیز گفت: برخی شواهد موجود در محل حادثه حکایت از قتل این کودک دارد.وی گفت: جسد این کودک که با دست و پای بسته و داخل کیسه پیدا شده برای تشخیص علت اصلی و زمان مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. فرمانده انتظامی کلاردشت نیز مرگ کودک 5ساله را تأیید کرد.سرهنگ سیدعبدالله منتظری گفت: علت مرگ بردیا پس از انجام معاینات تخصصی مشخص خواهد شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 87470 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟