راز سه انفجار در خیابان بهار + عکس

به گزارش رکنا، پلیس از ابتدای امسال وقتی با دو انفجار در خیابان بهار مشهد روبرو شد پس از اقدامات تخصصی توانست این باجناق را ردیابی و دستگیر کند.
نخستین انفجار روز 20 اردیبهشت ماه در کوچه بستان رخ داد و از همان دقایق نخست تحقیقات پلیسی به صورت جدی آغاز شدو هنوز سرنخی از عامل انفجار نبود که 8 روز بعد انفجار دیگری در همان خیابان به وقوع پیوست.
در این مرحله تحقیقات نشان می داد دو جوان پراید سوار پلاستیکی را پشت پنجره یکی از خانه های محل آویزان کرده اند و بعد از چند دقیقه انفجار رخ داده است.صاحب این خانه در شکایت خود گفت که احتمال می دهد دامادش این اقدام را انجام داده باشد. اما تحقیقات ماموران پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی نشان می داد که داماد خانواده هیچ نقشی در این ماجرا نداشته است. در ادامه تحقیقات پلیس به مردی که باجناق صاحب خانه بود مظنون می شود، این مردکه 42 ساله به نام «ر» است بعد از دستگیری در ابتدا منکر هر گونه ارتکاب جرم شد اما شواهد نشان داد که وی در سه انفجار کوچه بسان و هم چنین به آتش کشیدن خودروی برادر زنش نقش داشته است.
باجناق کینه جو 48 ساعت بعد از دستگیری لب به اعتراف گشود و گفت: من با خانواده ام بر سر مسائل ارثیه اختلاف داشته ام و در این راه، با همدستی یکی از دوستانم در کوچه محل زندگی باجناقم این انفجار ها را انجام داده ام.
به گزارش رکنا:همدست این مرد انتقامجو نیز دستگیر شده است. همچنین از باجناق پرونده یک تفنگ شبه جنگی و هزار عدد قرص متادون کشف شد. تحقیقات پلیسی در این زمینه ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 87262 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟