راننده پژو قربانی سرقت مسلحانه شد

مجید افراخته افزود: 2 سارق مسلح که قصد سرقت یکدستگاه خودروی پژو در جاده اصلی اهواز - شوش را داشتند در پی مقاومت راننده به وی شلیک کرده و متواری شدند.
وی با بیان اینکه این حادثه در بامداد روز پنجشنبه گذشته در نزدیکی شهر الوان و محدوده روستای بیت حاتم بخش شاوور رخ داده گفت:راننده خودرو که از ناحیه ران مورد اصابت گلوله اسلحه کلت سارقان قرار گرفته بود بر اثر شدت خونریزی در بیمارستانی در اهواز جان باخت.
رئیس دادگاه عمومی بخش شاوور شوش با اعلام اینکه سارقان مسلح شناسایی شده و تحت تعقیب هستند اظهار کرد:سارقان هنگامیکه از سرقت سواری پژو ناامید شدند ، خودروی پرایدی را به قصد سرقت متوقف کردند اما با اقدام اهالی و تعقیب آنها ، سارقان خودروی پراید را رها کرده و متواری شدند.
وی اظهار کرد: پرونده این قتل از سوی اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی خوزستان در دست پیگیری است.
افراخته همچنین از قتل 2 کشاورز در روستای خلیفه حیدر بخش شاوور در یکم تیر خبر داد و گفت:در این حادثه یک کشاورز 22 ساله به نام 'حسن - ف ' مالک زمین و نیز راننده تراکتور به نام 'جاسم - ق ' 45 ساله با گلوله سلاح کلانشینکف افراد ناشناس به قتل رسیدند.
وی با بیان اینکه این حادثه در دست پیگیری است و عوامل این جنایت نیز شناسایی شده اند افزود:این حادثه در منطقه آهودشت و حوالی روستای خلیفه حیدر و هنگامیکه تراکتور در مزرعه در حال سوختگیری گازوئیل بوده به وقوع پیوست.
به دلیل شدت گرما در خوزستان کشاورزان این استان شبانه اقدام به شخم و آماده سازی مزارع کشاورزی خود می کنند.
وی در ادامه با اشاره به اصابت گلوله به جوانی 25 ساله از اهالی روستای الجزایر این بخش در ساعت سه بامداد روز جمعه گفت: نزاع بین چند نفر از 2 طایفه در روستای الجزایر و در پی آن شلیک با سلاح کلانشینکف موجب اصابت گلوله به ناحیه گردن یک جوان 25 ساله شد.
رئیس دادگاه عمومی بخش شاوور با بیان اینکه در این حادثه پنج موتور سوار اقدام به تیراندازی با کلانشینکف در روستای الجزایر کردند افزود:جوان مذکور که ارتباطی با دو طرف درگیری نیز نداشت به دلیل اصابت گلوله به ناحیه گردن در معرض قطع نخاع قرار دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 87052 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟