خودروی سارقان در عملیات ضربتی پلیس یزد متوقف شد

سرهنگ "منوچهرنصیری" فرمانده انتظامی شهرستان یزد درباره این خبر گفت: در ساعت 21 و 50 دقیقه شب بود که خبر سرقت از یک منزل در بلوار شهید "صیادشیرازی" دریافت شد و بلافاصله تیم تجسس کلانتری 14 ابوذر در محل حاضر شد.
وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، رئیس کلانتری نیز به محل مراجعه و به انجام تحقیقات پیرامون موضوع سرقت پرداخت؛ تحقیقات نشان می داد که سارقان تاکنون از حوزه استحفاظی خارج نشدند.
نصیری افزود: ماموران پلیس با چند تیم گشتی خیابان های اطراف محل سرقت را تحت پوشش قرار دادند تا اینکه خودروی پژو 405 مربوط به سارقان با دو سرنشین مشاهده و دستور ایست صادر شد. سارقان به محض مشاهده ماموران پلیس از محل متواری شدند اما با توجه به حضور فرمانده و جانشین شهرستان در آن محدوده تمامی خیابان ها محاصره و خودروی مذکور متوقف و سارقان دستگیر شدند.
سرهنگ نصیری ضمن اشاره به کشف مقادیری طلا و اموال سرقتی از خودروی سارقان افزود: متهمان در بازجویی های پلیس به 11 فقره سرقت منزل و به نگهداری اموال مسروقه در مخفیگاهشان اعتراف کردند. با اخذ مجوز قضائی مخفیگاه آنها نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در نتیجه تعداد بسیار زیادی از اموال مسروقه شامل طلاجات، وجه نقد، پتوی سرقتی و ... کشف شد.
به گفته سرهنگ نصیری طی هماهنگی به عمل آمده با مقامات قضائی، تحقیقات بیشتر در خصوص این پرونده ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 86960 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟