پایان جولان 11 گانگستر در سرقت های مسلحانه مشهد

سردار بهمن امیری مقدم رییس پلیس خراسان رضوی در باره این باند مخوف گفت: این تبهکاران از دی ماه سال گذشته اقدام به سرقت از فروشگاه های مشهد کردند. در اولین سرقت سریالی خود در قالب گروه های 5 نفره به یک مغازه مس فروشی در بلوار مشهد دست زدند. بعد از آن در سرقت دیگری به یک مغازه برنج فروشی رفته و آنجا را نیز مورد سرقت قرار می دهند.
وی ادامه داد: در اواخر فروردین ماه نیز این باند وقتی مشغول سرقت از یک مغازه لوازم بهداشتی و شوینده بودند متوجه حضور مردی می شوند که همسایه این مغازه بوده و وی را با شلیک گلوله زخمی کرده و فرار می کنند.
وی گفت: با گزارش این سه سرقت مسلحانه ، عملیات گسترده و تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شد و با شناسایی عاملان آن، عملیات دستگیری آنها از 21 خرداد آغاز و 10 روز به طول انجامید. در این عملیات هشت گانگستر دستگیر شده و سه تبهکار دیگر نیز متواری هستند.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: براساس تحقیقات پلیس اعضای این باند سه سال قبل نیز از حسابدار یک شرکت مقابل بانک 25 میلیون تومان سرقت کرده اند.
وی افزود: این تبهکاران دریک سرقت 6 میلیون تومان، در یک سرقت 4 میلیون تومان و در سرقتی دیگر 8 میلیون تومان پول به جیب زده اند.
به گزارش رکنا، 3 تبهکار فراری این باند تحت تعقیب ویژه پلیس قرار دارند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 86836 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟