جزئیات هتک حرمت یک دختر و فریب 29 زن جوان درگفتگوی تصویری با متهم+فیلم
حجم ویدیو: 27.56M | مدت زمان ویدیو: 00:00:01

روز 25فروردین ماه زن 30 ساله ای با مراجعه به کلانتری 123 نیاوران به مأمورین اعلام کرد که از طریق سایت همسریابی با "محمد . م" آشنا شده است که وی با طرح پیشنهاد ازدواج ، اعتماد وی را جلب کرده و پس از گذشت مدت کوتاهی اقدام به کلاهبرداری 250 میلیون تومانی است .

ماجرای این کلاهبرداری با دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای ناحیه یک تهران برای رسیدگی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت .
زن فریب خورده در این مرحله به کارآگاهان گفت : " چندی پیش ، در سایت همسریابی با جوانی آشنا شدم که خودش را دارای مدرک دکتری در رشته معماری و همچنین فرزندخوانده یکی از جراحان مطرح کشور در زمینه مغز و اعصاب معرفی کرد ؛ پس از گذشت مدت زمان کوتاهی ، این مرد به من پیشنهاد ازدواج داد و به این شیوه و شگرد اعتماد مرا جلب کرد و در ادامه با فریبکاری دو میلیارد و 500 میلیون ریال پول را به بهانه های مختلف از من گرفت .
وی افزود : " پس از گذشت مدتی وقتی پول هایم را خواستم محمد با تهدید مدعی شد که اقدام به تهیه فیلم از من کرده و در صورت ادامه پیگیری جهت گرفتن پولِ خود ، او نیز اقدام به انتشار فیلم در شبکه های مجازی خواهـد کرد " .
با توجه به شگرد این مرد شیاد ، پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت ؛ در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که وی از مجرمین سابقه داری است که پیش از این نیز به اتهام کلاهبرداری به همین شیوه و شگرد دستگیر و روانه زندان شده و در حال حاضر نیز تحت تعقیب دادسرای ناحیه 2 تهران قرار دارد .
در ادامه تحقیقات پلیسی برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری "محمد . م" ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که وی به علت ایجاد مزاحمت خیابانی توسط ماموران کلانتری 101 تجریش دستگیر شده است.
با انتقال "محمد . م"34 ساله به پایگاه یکم پلیس آگاهی و ادامه ی تحقیقات خانه مجردی وی در محله امیرآباد شمالی شناسایی و در بازرسی از این محل ، تعداد زیادی گوشی های تلفن همراه سرقتی به دست آمد.
با شناسایی صاحبان گوشی های تلفن همراه و مراجعه این افراد به پایگاه یکم آگاهی مشخص شد که همه مالباختگان ، زنان و دختران جوانی هستند که همگی از طریق شبکه های مجازی بویژه سایت همسریابی با محمد آشنا شدند .
این زنان پس از مواجهه حضوری با محمد و شناسایی دقیق وی ، در اظهاراتی مشابه عنوان داشتند که وی در زمان قرار ملاقات حضوری با آنها به بهانه های مختلف از جمله داشتن تماس تلفنی فوری اقدام به گرفتن گوشی های تلفن همراه از آنها کرده و با سوء استفاده از اعتماد و غفلت این افراد اقدام به سرقت گوشی های تلفن همراهکرده و از محل متواری شده است .
سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند ، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " در ادامه رسیدگی به پرونده و مواجهه حضوری محمد با آخرین طعمه اش ، وی به کلاهبرداری ، فریب و همچنین تهدید به انتشار تصاویراین زن در شبکه های مجازی اعتراف کرد .
وی اظهار داشت : " با توجه به اعتراف محمد به شکارهایش در سایت همسریابی بازپرس پرونده تقاضا کرد تا عکس وی انتشار یابد و زنان و دخترانی که فریب های محمد را خورده اند برای طرح شکایت به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اتوبان شهید صدر ( مسیر شرق به غرب ) - ابتدای خیابان قلندری شمالی مراجعه کنند" .

محمد خیلی خونسردانه می گوید زنان را با وعده ازدواج به دان نقشه های خود می کشید:

چند سال داری و چقدر درس خوندی؟

34 ساله ام و مدرک کارشناسی دارم

درچه زمینه ای؟

معماری

با این مدرک باید شغلی داشته باشی؟

قبلادر صدا وسیما کار می کردم.

ازدواج کردی؟

بله ازدواج کرده بودم و چند سالی است از همسرم جدا شده ام

فرزند داری؟

دو پسر 10 و 8 ساله دارم.

چه جرمی داری؟

سرقت گوشی

همین ، پس فریب زن ها و دخترها بعد تهدیدشون چی بود؟

در ابتدا در سایت همسر یابی با زنان مجرد طرح دوستی می ریختم و سعی می کردم در اولین فرصت با آنها قرار ملاقات بگذارم معمولا در کافی شاپ همدیگر را ملاقات می کردیم. چند دقیقه قبل از اینکه دختران به آنجا برسند زنگ می زدم و می گفتم که من گوشی ا م شارژ ندارد و الان خاموش می شود تیپ و قیافه ام را توضیح می دادم تا مرا بشناسد در کافی شاپ که می نشستیم می گفتم گوشی ات را بده تا من زنگ بزنم گوشی را که می داد به خاطر اینکه کافی شاپ های را انتخاب می کردم که زیرزمین باشد تا آنتن ندهد به بیرون می رفتم و فرار می کردم.

تا حالا از چند نفر به این شکل دزدی کردی؟

تقریبا 30 زن و دختر

خانه مجردیت کجاست؟

اطراف خیابان انقلاب

آیا موردی هم پیش می آمد که زنی به شما اعتماد نکند و گوشی خودش را به شما ندهد؟

بله چند باری اتفاق افتاده است.

چند وقت است که گوشی دزدی می کنی؟

حدودا 4 یا 5 ماه است

گوشی ها را چه می کردی؟

در خیابان مولوی به دستفروش ها می فروختم و فکر نکنم گوشی ای را بیشتر از 200 هزار تومان فروخته باشم.

بعد از فرار از کافی شاپ مالباخته ها به شما زنگ نمی زدند؟

شماره آنها را بلاک لیست می کردم و دوباره با همان خط سراغ زن دیگری می رفتم.

چطور شد که دستگیر شدی؟

در یک قرار ملاقات در حال صحبت کردن با زنی بودم که ماموران آگاهی دستگیرم کردند.

در بررسی لپ تاپ شما فیلم غیراخلاقی ای را با یکی از دخترانی پیدا کردند که از شکایت منصرف شده آیا شما آن دختر راتهدید به هتک حیثیت کردید؟

او همسر موقت من بودند و من هم از رابطه های زناشویی خود فیلم گرفته بودم و بعد ها به این فکر افتادم که اگر خواست از من شکایت کند تهدیدش کنم.

اگر روزی لپ تاپ شما به سرقت می رفت چه می کردید نگران آبروی همسر موقت تان نبودی؟

آن لحظه به این قضیه فکر نکرده بودم من هم اولش به عنوان خاطره این فیلم را نگه داشته بودم.

بعد از جدا شدن از همسر موقت تان چرا فیلم ها را حذف نکردید؟

فراموش کرده بودم که فیلم را پاک کنم.

الان نگران آبروی پسرانت نیستی؟

خیلی پشیمانم و می خواهم که مرا ببخشند.

حجم فایل صوتی: 6.51M | مدت زمان فایل صوتی: 00:00:00
کدخبر: 86709 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟