انهدام باند سارقان خودرو در قم

سرهنگ"احمد کرمی"در گفت و گو با خبرنگاران، اظهارداشت:در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو پراید مدل پایین و همچنین محتویات و قطعات خودرو در هفته های اخیر، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.
وی گفت: مأموران تحقیقات شان را با روئیت تصاویر آرشیو دوربین های مدار بسته آغاز و با تحقیق از شکات و مظنونین اعلامی از سوی آن ها و مطابقت شیوه و شگرد به کار رفته توسط متهمان، سرانجام یکی از سارقان سابقه دار را شناسایی و با تحت نظر قرار دادن وی، نامبرده را لحظه فروش یک خودرو مسروقه دستگیر کردند. به گفته وی متهم در پلیس آگاهی استان با توجه به دلائل و شواهد موجود به ناچار لب به اعتراف گشود و اذعان کرد با تشکیل باندی منسجم، در امر سرقت خودرو و قطعات فعالیت دارد.
رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود:در ادامه ضمن هماهنگی با مقام قضائی استان و با دستگیری مالخر خودروهای مسروقه پنج همدست دیگر متهم نیز دستگیر شدند.
وی اضافه کرد: این افراد در تحقیقات به سرقت سه دستگاه موتورسیکلت،سه دستگاه خودرو،چهار فقره قطعات خودرو و یک فقره داخل خودرو جمعاً به 11 فقره سرقت اعتراف کردند.
سرهنگ کرمی گفت:نهایتاً متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و با صدور قرار قانونی راهی زندان شدند.

کدخبر: 76313 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟