دستگیری دو سارق موتورسیکلت در زنجان

سرهنگ ایرج خانی پور اظهار داشت: موتورسیکلت وسیله ای است که بر خلاف اتومبیل ازضریب امنیتی (ازنظر سرقت) پایینی برخوردار بوده و در صورت سرقت به راحتی می توان آنرا مخفی کرد که باید شهروندان توصیه های ایمنی در جهت پیشگیری از سرقت را جدی تر بگیرند.وی ادامه داد: در پی وقوع سرقت دو دستگاه موتورسیکلت موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفته و با کار اطلاعاتی صورت گرفته دو سارق در این زمنیه شناسائی شدند.
این مقام مسئول گفت: در دو عملیات مختلف دو سارق با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر و از این متهمان دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز کشف و ضبط شد.
خانی پور به شهروندان توصیه کرد هنگام پارک موتور سیکلت ضمن قفل و زنجیر کردن آنرا در شعاع دید خود و افراد مطمئن قرار داده و از پارک کردن موتور سیکلت در پشت منزل و نقاط خلوت خودداری کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان ادامه داد: موتور سیکلت خود را شماره گذاری و پلاک انتظامی اخذ شده را روی آن نصب و در صورت وقوع سرقت سریعاً مراتب به 110 اعلام و به کلانتری مراجعه و مشخصات کامل موتورسیکلت اعم از شماره پلاک انتظامی ،شماره موتور تنه رنگ مدل آنرا برابر اسناد مالکیت اعلام کنید.

کدخبر: 76216 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟