دستگیری جیب بر قدیمی در تیزهوشی مرد مسافر+ عکس

روز25 اردیبهشت ماه امسال یک جیب بر از سوی پلیس مستقر در ایستگاه متروی چهارراه ولیعصربازداشت شد و در اختیار ماموران کلانتری 129 جامی قرار گرفت.

در تحقیقات پلیسی مشخص شد که دزد پس از سرقت یک گوشی تلفن همراه در ایستگاه خط BRT چهارراه ولیعصر، متوجه تعقیب خود توسط صاحب گوشی شده و برای وارد زیرگذر مترو شده است و سرانجام با راهنمایی مالباحته از سوی پلیس دستگیر شده است.

افشای تبهکاری های این دزد با دستوربازپرس ذکیپور از شعبه سوم دادسرای ناحیه 11 تهران در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت. مالباخته در این مرحله به کارآگاهان گفت: هنگام خروج از اتوبوس BRT در ایستگاه چهارراه ولیعصر، ناگهان این دزد ضربه ای محکم به من زد؛ همزمان با برخورد وی، متوجه خارج شدن گوشی تلفن همراه خود از داخل جیب کتم شدم و به سرعت از ایستگاه خارج شده و به تعقیب مردی رفتم که در هنگام برخورد با من متوجه رنگ قهوه ای لباسش شده بودم.

وی افزود: همزمان با گوشی تلفن همراه دوم خود به خط اولم زنگ زدم که دیدم این مرد دستش را به داخل جیب شلوارش برد و پس از بیرون آوردن گوشی تلفن همراه من، آنرا خاموش کرد. سریعا او را تعقیب کرده و به دنبالش رفتم اما وی با اطلاع از تعقیب خودش توسط من قصد داشت تا از طریق زیرگذر مترو چهارراه ولیعصر از محل متواری شود که در داخل ایستگاه مترو مانع از ادامه ی فرار او شده و با حضور مأموران پلیس مترو، او دستگیر و به کلانتری 129 منتقل شد.

با بررسی سوابق مرد جیب بر کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که ویعبدالحسین 45 ساله بوده و از مجرمان سابقه دار در زمینه سرقت به ویژه جیب بری است که از سال تاکنون 11بار 67 دستگیر وبا اسامی مستعار روانه زندان شده است.

سرهنگ کارآگاه حمـدالله علیزاده، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده و برای شناسایی سایر جرایم ارتکابی و مالباختگانی که به شیوه جیب بری بویژه در محدوده ایستگاه های مترو و خصوصا BRT چهارراه ولیعصر، انقلاب، امام حسین و ... هدف سرقت قرار گرفته اند، بازپرس خواستار انتشار تصویر این جیب بر حرفه ای شد وکسانی که در دام وی افتاده اند می توانند به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران در میدان حـر - انتهای خیابان 12 فروردین مراجعه کنند.

کدخبر: 75086 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟