دستگیری سارق حرفه ای  موتورسیکلت + عکس

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان جوین در تشریح این خبر گفت: در پی چند فقره سرقت موتورسیکلت در یکی از نقاط شهر جوین تیم تجسس کلانتری مرکز این فرماندهی شناسایی و دستگیری سارق را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ "مهدی غلام زاده" افزود: ماموران کلانتری مرکزی با استفاده از سرنخ های بجامانده و استفاده از بانک اطلاعات مجرمان سابقه دار به فردی جوان به نام هادی مظنون و او را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

وی ادامه داد: تیم تجسس کلانتری با کنترل نامحسوس متهم سرانجام او را در حال تردد با یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه در حاشیه شهر جوین دستگیر کردند.

سرهنگ غلام زاده تصریح کرد: متهم در بازجویی های علمی پلیس به شش فقره سرقت موتورسیکلت و یک فقره سرقت منزل در شهر جوین اعتراف کرد که با هماهنگی قضایی مخفیگاهش بازرسی و اموال مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جوین با اشاره به معرفی متهم به مقام قضایی از شهروندان خواست موتورسیکلت خود را حتی برای زمانی کوتاه بدون قفل رها نکنند و در هنگام پارک کردن موتورسیکلت از تجهیزات ایمنی و بازدارنده استفاده کرده و با قفل و زنجیر آن را به شیئی ثابت و محکم متصل کنند و در صورت امکان در شعاع دید خود و افراد مطمئن قرار دهند.

کدخبر: 75031 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟