سارقان مسلح طلافروشی گالیکش گلستانی نبودند

سرهنگ علی اکبر جاویدان جانشین فرماندهی انتظامی گلستان پس از دستگیری سارقان مسلح طلافروشی شهرستان گالیکش در جمع خبرنگاران گفت: سارقانی که دستگیر شده اند اهالی یکی از استان های شرقی گلستان بوده اند که بیش از یک ماه در استان ما حضور داشته و با دقت سوژه موردنظر خود را انتخاب کرده اند.

سرهنگ جاویدان افزود: پس از وقوع حادثه شهروندان با نیروی انتظامی تماس گرفتند و پلیس به سرعت و در حداقل زمان ممکن خود را محل حادثه رساند.

وی خاطرنشان کرد: در صحنه، یکی از متهمان از نواحی پا و کتف مورد اصابت گلوله پلیس قرار گرفت و احتمالاً یکی از همدستان این متهمان مجروح شده و فوت کرده است که با انجام تحقیقات قضایی و انتظامی زوایایی کار مشخص خواهد شد. این متهمان افرادی جسور و مجرمانی حرفه ای هستند و یکی از متهمان دستگیر شده سابقه سرقت مسلحانه در استان خراسان رضوی داشته است. با اذن قضایی صحنه وقوع جرم را بازسازی خواهیم کرد تا نکاتی که به کاهش وقوع جرم و همکاری مردم با پلیس لازم است از این طریق به گوش مردم رسانده شود.

سرهنگ جاویدان با بیان اینکه این حادثه نخستین سرقت مسلحانه سال جاری بوده است، گفت: نسبت به مدت مشابه در سال گذشته سرقت مسلحانه کاهش و درصد کشف افزایش یافته است.

وی در پایان گفت: از صنف هایی مانند طلافروشان و صرافی ها درخواست می کنیم محل کسب خود را به امکانات ایمنی نظیر درب های ایمنی و دوربین های مداربسته مجهز کنند و این گونه اقدامات میزان توفیق سارقان را کاهش می دهد.

پس از دستگیری و رونمایی از سارقان مسلح طلافروشی شهرستان گالیکش در جمع خبرنگاران گفت: سارقانی که دستگیر شده اند اهالی یکی از استان های شرقی گلستان بوده اند که بیش از یک ماه در استان ما حضور داشته و با دقت سوژه موردنظر خود را انتخاب کرده اند.

سرهنگ جاویدان افزود: پس از وقوع حادثه شهروندان با نیروی انتظامی تماس گرفتند و پلیس به سرعت و در حداقل زمان ممکن خود را محل حادثه رساند. در صحنه، یکی از متهمان از نواحی پا و کتف مورد اصابت گلوله پلیس قرار گرفت و احتمالاً یکی از همدستان این متهمان مجروح شده و فوت کرده است که با انجام تحقیقات قضایی و انتظامی زوایایی کار مشخص خواهد شد.

به گفته وی، این متهمان افرادی جسور و مجرمانی حرفه ای هستند و یکی از متهمان دستگیر شده سابقه سرقت مسلحانه در استان خراسان رضوی داشته است. با اذن قضایی صحنه وقوع جرم را بازسازی خواهیم کرد تا نکاتی که به کاهش وقوع جرم و همکاری مردم با پلیس لازم است از این طریق به گوش مردم رسانده شود.

سرهنگ جاویدان با بیان اینکه این حادثه نخستین سرقت مسلحانه سال جاری بوده است، گفت: نسبت به مدت مشابه در سال گذشته سرقت مسلحانه کاهش و درصد کشف افزایش یافته است.

کدخبر: 74446 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟