مرد جن گیر در یزد دستگیر شد

سرهنگ "رضارضایی" رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با افرادی که از طریق رمالی و جادوگری اقدام به اغفال شهروندان ساده لوح می کنند ماموران این پلیس از خبری پیرامون فعالیت فردی در خصوص رمالی و جادوگری در شهر یزد مطلع شدند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس پس از بررسی موضوع متوجه شدند این فرد با طرح ادعای طلسم، احضار ارواح، جن گیری و رفع مشکلات مالی اقدام به فریب افراد ساده لوح کرده و مبالغ هنگفتی را از آنها دریافت کرده است.

سرهنگ رضایی با اشاره به اخذمجوز قضائی گفت: ماموران پلیس، متهم 49 ساله را در محل فعالیتش دستگیر و در بازرسی انجام شده هزار نسخه چاپی رمالی، نسخه های منقش به حروف ابجد جهت احضار روح و نسخه های دیگر برای فریب شهروندان کشف کردند.

رضایی ادامه داد: متهم با طرح ادعای ارتباط با عالم غیب، نزول وحی، حل مشکلات خانوادگی و برقراری عشق و دوستی مبالغ هنگفتی از مراجعان خود که بیشتر زنان ساده لوح بودند دریافت می کرد.

سرهنگ رضایی با اشاره به کلاهبرداری یک میلیارد ریالی متهم از مراجعان خود، افزود: متهم در بازجویی های انجام شده به افسر پرونده گفت: "من یک کارگاه تولیدی داشتم که به علت مشکلات مالی ورشکسته و بیکار شدم و برای امرار معاش دست به رمالی و فالگیری زدم."

رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد در خاتمه یادآور شد: شهروندان برای حل مشکلات زندگی خود به این افراد کلاهبردار مراجعه نکنند و به هیچ وجه فریب آنها را نخورند.

کدخبر: 73982 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟