کلاهبرداری گوسفندی دومیلیاردی

به گزارش پلیس، سرهنگ "روح الدین پاریاد" گفت: فردی، ساکن شهرستان الیگودرز به ماموران پاسگاه انتظامی چاپلق غربی ازنا مراجعه و مدعی شد که یک نفر در شهرستان "دورود" به همراه شخصی دیگر ، 652 راس گوسفند به ارزش دو میلیارد و 562میلیون و 410هزار ریال از وی خریداری کرد که قرار شد وجه مورد معامله احشام را در موعد مقرر پرداخت کند.

وی افزود: بنا بر اظهارات شاکی، در بررسی های صورت گرفته مبنی بر عدم پرداخت وجه احشام در موعد مقرر، مشخص شد نامبرده با سوء استفاده از اعتبار مالی و شهرت اجتماعی، خود را با هویت جعلی، به نام شخص دیگری معرفی کرده و اقدام به کلاهبرداری کرده است.

سرهنگ پاریاد ادامه داد: ماموران بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی و کارهای اطلاعاتی، تحقیقات گسترده و همکاری مالباخته، محل اختفاء و نگهداری احشام در دامداری یکی از روستا های بخش چاپلق شرقی را شناسایی و احشام را کشف کردند که با تنظیم صورتجلسه تحویل مالباخته شد.

فرمانده انتظامی ازنا تصریح کرد: در این عملیات، شخص کلاهبردار و همدست وی نیز دستگیر که در بازجویی های انجام شده به بزه انتسابی خود اعتراف کردند.

وی خاطر نشان کرد: کلاهبرداران حرفه ای با پرونده متشکله، تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ پاریاد، خطاب به شهروندان گفت: در صورت انجام چنین معاملاتی حتما آشنایی کامل با طرف مقابل خود داشته باشید و با ضمانت معتبر این گونه معاملات را انجام دهید که در دام و فریب این گونه افراد کلاهبردار و سودجو گرفتار نشوید.

کدخبر: 72383 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟