کشته شدن یک زن در نیمه شب خیابان امیرآباد

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا،ساعت یک و 30 دقیقه بامداد امروز - پنج شنبه 27 اسفند ماه امسال - خانواده ای با مراجعه به کلانتری 148 انقلاب از ناپدید شدن مادرشان خبر دادند.

آنها به ماموران گفتند که به احتمال زیاد مادرشان در شرکت خدماتی یکی از پسرانش است.

خیلی زود ماموران به شرکت خدماتی در خیابان کارگر شمالی کوچه رستم اعزام شدند و پس ازتخریب در وارد شرکت شدند و با جسد غرق خون زن میانسال روبرو شدند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس سعید احمدبیگی از شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات ویژه در قتلگاه حاضر شدند.

تجسس های ابتدایی در شرکت خدماتی نشان از آن داشت که زن 49 ساله قبل از خوردن ضربات چاقو ابتدا خفه شده بود.

کارآگاهان در کاوش های پلیسی به سراغ خانواده زن میانسال رفتند، دختر خانواده به ماموران گفت: روز دوشنبه مادرم در خانه ما میهمان بود و متوجه شدیم که برادرم قبل از سفرش شرکت خدماتی راه اندازی کرده است که در این مدت مادرم آنجا را مدیریت می کند که عصر دوشنبه از خانه مان خارج شد و بعد از آن هر چه با وی تماس گرفتیم جوابی نمی داد.

وی در ادامه گفت: محل شرکت خدماتی را نداشتیم تا اینکه توانستیم یکی از کارگرهای شرکت را پیدا کنیم و وقتی قصد ورود به دفتر را داشتیم متوجه بسته بودن در شدیم که ماجرا را به پلیس گزارش کردیم.

ماموران در این مرحله از سوی کارشناسان پزشکی قانونی پی بردند که 36 ساعت از زمان مرگ زن جوان می گذرد و تیم پلیسی در محل با توجه به صحنه جنایت انگیزه قتل را سرقت دانستند و تحقیقات ویژه را در دستور کار خود قرار دادند.

بنا به این گزارش، تجسس های پلیسی برای ردیابی عامل جنایت به دستور بازپرس احمدبیگی در اداره 10 پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

کدخبر: 62305 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟