مجازات جانی خشن 14 سال پس از جنایت

قاتل وحشی اهل "جنوب استرالیا" که در یک حمله وحشیانه قربانی خود را با میله فلزی تا سر حد مرگ مورد ضرب و شتم قرار داده بود، سرانجام با حکم دادگاه مجازات شد .
این مرد خشن موسوم به "نیکولاس واین لو" در آگوست 2003 بدون دلیل مشخصی به "نانتی کلرک" که دوست مادرش بود حمله‌ور شد و با یک میله آهنی بلند به سر و صورت وی چنان ضرباتی وارد آورده که قربانی از ناحیه سر و گوش صدمه شدید دید و استخوان بازوی او شکست. براساس گزارش پلیس، این جنایت در منزل قربانی واقع در " پورت لینکون " روی داد. لو سپس از محل حادثه گریخت و تا هفته گذشته که به اتهام کلاهبرداردی یک ملیون دلاری بازداشت شد آزادانه و بدون هیچ‌گونه اتهامی زندگی کرد.
پس از بازداشت وی و مطابقت DNA او با نمونه به‌جامانده از جانی پرونده جنایت در سال 2003 پلیس لو را به عنوان مجرم تحت بازجویی قرارداد. در اعترافات وی مشخص شد که او در روز جنایت هنگامی که همسر قربانی برای ماهیگیری خانه را ترک کرده بود وارد خانه شد و با گذاشتن ماسکی بر روی صورت، کلرک را به قصد کشتن مورد ضرب و شتم قرار داد. پلیس در ادامه افزود: "نیل اونس" همسر قربانی در گزارش خود به پلیس گفت: روز جنایت زودتر از روزهای دیگر به خانه برگشتم و همسرم را غرق در خون و بیهوش بر روی زمین یافتم و پس از انتقال به بیمارستان با تلاش پزشکان جان او را نجات دادیم اما وی پس از ماه ها گذراندن دوره‌های توانبخشی هنوز از درد شدید در ناحیه سر و بازو رنج می‌برد و به علت آسیب به قسمتی از مغز او حس چشایی و بویایی خود را از دست داده و قادر به تکلم نیست.
این فرد جنایتکار که به اتهام کلاهبرداری به 10 سال زندانی محکوم شده، پس از ثابت شدن اتهام مبادرت به قتل در دادگاهی که اخیرا برگزار شد به 20 سال زندانی محکوم شد. وی مجموعا به 30 سال حبس بدون امکان استفاده از ضمانت برای آزادی برای حداقل 20 سال محکوم شد.

کدخبر: 62171 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟