بازداشت دزد جیب های نوروزی تهرانی ها
حجم ویدیو: 19.63M | مدت زمان ویدیو: 00:00:01

ساعت 13 ظهر دهم اسفندماه امسال ماجرای دستگیری مرد جیب بر در داخل اتوبوس خط BRT راه آهن به تجریش به ماموران کلانتری 105 سنایی مخابره شد.

با حضور مأموران پلیس کلانتری در محل بررسی های میدانی مشخص شد که مرد مرموز هنگام جیب بری در اتوبوس از سوی مسافران شناسایی و دستگیر شده است.

با توجه به ادعاهای این دزد مبنی بر بی گناهی برای افشای اقدامات تبهکارانه وی با دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 6 تهران، تیمی از ماموران پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران وارد عمل شدند.

کلکسیون جرایم مشابه مرد مرموز که افشین نام دارد و 38 ساله است خیلی زود از سوی کارآگاهان فاش شد و تیم تحقیق پی برد با یک حرفه ای روبرو است که از سال 64 تاکنون 35 بار به بخاطر جرایم مختلف بویژه سرقت، ایراد ضرب و جرح عمدی، موادمخدر، اخلال در نظم عمومی، شرب خمر، جرایم اخلاقی، قدرت نمایی با سلاح سرد، اقدام علیه امنیت ملی و ... بارها دستگیر و آخرین بار نیز شهریور ماه سال روانه زندان شده است.

افشین که چاره ای جز اعتراف و بیان حقیقت نداشت جیب بری های سریالی در اتوبوس های بی آر تی در سطح شهر تهران به گردن گرفت و گفت: با آزادی از زندان، سرقت های خود را این بار با روش جیب بری در داخل اتوبوس های درون شهری از سر گرفتم.

سرهنگ کارآگاه رحیم فرزام، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران، با اعلام این خبر گفت:" با توجه به اعتراف دزد قدیمی به جیب بریهای ماهرانه در خطوط BRT تهران و سابقه سیاه وی در دنیای جرایم مختلف بازپرس پرونده تقاضا کرد تا عکس افشین انتشار یابد تا کسانیکه در شگردهای مختلف وی در زمینه جیب بری و دیگر روش های سرقت به دام افتاده اند به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران واقع در خیابان سهروردی شمالی، خیابان خرمشهر ومیدان نیلوفر مراجعه کنند".

کدخبر: 52131 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟