حادثه هولناک در بلوار ارتش/ دزد زن جوان را به زیر چرخ های کامیون انداخت

به گزارش رکنا ، 8 آذر ماه سال گذشته زن 36 ساله در بلوار ارتش در برابر موتور سوار مرموزی قرار گرفت که قصد سرقت کیف زنانه اش را داشت.
زن جوان با گرفتن کیفش مانع سرقت کیف دستی اش شد اما سارق تک رو دست بردار نبود و و در حالیکه دزد جوان سوار بر موتورش بود کشمکش بین او و طعمه اش بالا گرفت.
زن جوان با جیغ و فریاد در خواست کمک می کرد که در این صحنه خودروی کامیونی وارد بلوار ارتش شد و دزد تک رو که احساس خطر می کرد با هل دادن زن جوان به سمت کامیون پا به فرار گذاشت و زن جوان به زیر کامیون رفت و راننده در حالیکه از روی این زن رد شده بود به مسیرش ادامه داد.
در ادامه تیمی از امدادگران اورژانس در صحنه حاضر شدند و مرگ زن جوان را که غرق خون روی زمین افتاده بود تایید کردند و همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات ویژه در محل حاضر شوند.
کارآگاهان در این مرحله با بررسی دوربین های مداربسته در محل جنایت شماره پلاک کامیون را به دست آوردند و در ادامه ماموران با اقدامات فنی و پلیسی موفق به دستگیری این راننده شدند.
راننده کامیون به ماموران گفت: صبح روز حادثه وقتی وارد بلوار ارتش شدم دیدم که مرد موتور سواری با یک زن درگیر هستند و وقتی به نزدیکی آنها رسیدم متوجه کیف قاپ بودن مرد موتور سوار شدم اما در یک قدمی آنها بودم که دزد تک رو با دیدن من زن جوان را به عقب هل داد و پا به فرار گذاشت. این در حالی بود که به خاطر بالا بودن اتاقک کامیون متوجه زیر کردن زن جوان نشدم و به مسیرم ادامه دادم.
ماموران در ادامه برای دستگیری دزد تک رو وارد عمل شدند و در تحقیقات پلیسی مشخص شد که چندی پس از مرگ زن جوان ماموران پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران سارق جوانی را که به تنهایی در شمال تهران اقدام به کیف قاپی از زنان می کرده را دستگیر کرده اند.
در ادامه ماموران این متهم را که سیاوش نام دارد به عنوان مظنون این پرونده جنایی از زندان به دادسرای امورناحیه 27 تهران انتقال دادند و وی وقتی شنید یکی از طعمه هایش کشته شده است پیش روی بازپرس مرادی لب به اعتراف گشود.
سیاوش به بازپرس پرونده اش گفت: روز حادثه برای سرقت کیف زن جوان دست به کار شدم اما او در برابر من مقاومت کرد و در کشمکش کیف زنانه بودیم که ناگهان دیدم خودروی کامیونی در نزدیکی مان است و از ترس اینکه دستگیر نشوم زن جوان را رها کردم و پا به فرار گذاشتم و اصلا فکر نمی کردم زن جوان فوت کرده باشد.
بنا به این گزارش، کیف قاپ تکرو با قرار قانونی به اتهام مشارک در قتل غیر عمد ناشی از تسریع در رانندگی بدون گواهینامه و شروع به سرقت مقرون به آزار با دستور بازپرس مرادی از شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار دارد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 224418 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟