اعتراف تلخ استاد موسیقی تنبل + عکس

به گزارش رکنا ، اوایل مرداد ماه سال جاری مردی در تماس با پلیس از ماجرای پارک کردن خودروی مرموزی در پارکینگ مجتمع مسکونی خبر داد و خیلی زود تیمی از ماموران برای بررسی های بیشتر در محل حاضر شدند.
ماموران با حضور در پارکینگ این مجتمع مسکونی ابتدا به بررسی شماره پلاک پراید نقره ای رنگ که شیشه هایش شکسته شده بود پرداختند و در همان ابتدا مشخص شد این خودرو چند روز قبل مورد سرقت قرار گرفته است.
در ادامه ماموران به تحقیق برای سرنشین این خودروی سرقتی در مجتمع مسکونی پرداخته و به خانه مرد جوانی که استاد موسیقی بود رسیدند که وی ابتدا ادعا کرد که خودرو را یکی از دوستانش به صورت امانت در اختیار وی قرار داده و از سرقتی بودن آن بی اطلاع است اما خیلی زود در بازجویی ها به تناقض گویی پرداخت و همین کافی بود تا راز سرقتهای این استاد موسیقی فاش شود.
بدین ترتیب شاهین پس از دستگیری و تحقیقات ابتدایی صبح سه شنبه 16 شهریور ماه پیش روی دادیار میروکیلی در شعبه چهارم دادیاری دادسرای ناحیه 34 پرده از سرنوشت تلخ و شیرین زندگی اش برداشت.
شاهین که لیسانس موسیقی و هنرهای زیبایی دارد به خبرنگار رکنا گفت: در حرفه هنر موسیقی برای خودم عجوبه ای بودم و بزرگان این حرفه کار می کردم و همه موسیقدانان و آهنگسازان معروف از من برای کارهایشان کمک می گرفتند اما از یک سال پیش سرنوشت زندگی ام تغییر کرد و از عرش به فرش رسیدم.
وی گفت: استاد موسیقی بودم و از ساز پیانو گرفته تا ارگ و سه تار و آکاردئون آموزش می دادم و ماهی 16 تا 17 میلیون تومان در آمد داشتم تا اینکه در یک معامله خرید گوشی دست دوم با پسر جوانی به نام مهران آشنا شدم و پس از چند روز متوجه سرقتی بودن گوشی موبایل شدم ولی به خاطر رفاقتی که با او پیدا کرده بودم به رابطه دوستی مان ادامه دادم.
این استاد موسیقی ادامه داد: همه چیز خوب پیش می رفت اما تنها مشکل من کم انرژی بودن و خوابیدن بود و وقتی از دوستانم که کم خواب و پر انرژی بودند ماجرا را پیگیری شدم متوجه شدم که آنها مواد مخدر مصرف می کنند و در این مرحله تصمیم گرفتم با مهران که اعتیاد داشت تریاک مصرف کنم.
ابتدا با این مواد مخدر سنتی آشنا شدم و رفته رفته اعتیادم بیشتر شد تا اینکه شیشه مصرف کردم اما وقتی به خودم آمدم دیدم دیگر پولی در بساط ندارم و همه را دود کرده ام و از دنیای موسیقی نیز فاصله گرفته بودم.
هیچ راهی نداشتم تا اینکه مهران پیشنهاد دزدی را مطرح کرد و به ناچار برای تامین هزینه اعتیادمان تصمیم به این کار گرفتیم و ابتدا از کار خرید و فروش گوشی های سرقتی شروع کردیم و سپس به سراغ سرقت لوازم داخل خودرو رفتیم.
این جوان افیونی ادامه داد: بیشتر سرقتها را مهران انجام می داد و من همراهی اش می کردم و حتی یک بار از انبار یک ساختمان نیز سرقت کردیم و با اینکه تازه کار بودم اما سرقتهای زیادی را تجربه کردم تا اینکه به خاطر یک بی احتیاطی دستگیر شدم.
باطری خودرویم خالی کرده بود و از مهران خواستم تا برای روشن کردن خودرو کمکم کند که او با خودروی پراید سرقتی به پارکینگ ساختمان آمد و با کابل خودرویم را روشن کردیم و مهران پراید سرقتی را داخل پارکینگ خانه ام گذاشت و سوار بر خودروی من برای تعمیر خودرویم به تعمیرگاه رفتیم.
پس از آن وقتی به خانه بازگشتم چون خودروی سرقتی را در پارکینگ واحد خودم پارک کرده بودم ماموران به سراغم آمدند و دستگیر شدم.
شاهین در پایان به خبرنگار رکنا گفت: سال گذشته قبل از اینکه در منجلاب افیون گرفتار شوم تصادف کردم و در بیمارستان تحت درمان بودم که در آن مدت در اتاق خودم ساز می زدم و به طور اتفاقی با یکی از پرستارها آشنا شدم و خیلی زود تصمیم به ازدواج گرفتیم و پس از ترخیص شدن از بیمارستان به عقد هم در آمدیم و قرار بود خیلی زود ازدواج کنیم که در دنیای رفیق بد به مواد آلوده شدم و شرایط سخت شد اما همسرم عقب نشینی نکرده است و قول داده پس از آزادی کمکم کند که به گذشته شیرین و با آرامشم برگردم و زندگی مان را از نو و با دنیای موسیقی شروع کنیم.
بنا به این گزارش، پس از اعترافات این متهم دادیار میروکیلی دستور داد تا همدست فراری این سارق افیونی دستگیر شود و تحقیقات در این پرونده از سوی ماموران پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 223895 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟