اعتراف مرد سگ کش و محکومیت به 2 ماه زندان - اختصاصی رکنا

خبر خوش در این حیوان آزاری اینکه توله سگ شکاری با وجود ضرب و شتم شدید صدمه زیادی ندیده و همه زخم هایش التیام یافته و حالا تحت حمایت مسئولان محیط زیست است.

با انتشار فیلمی تکان دهنده از شکنجه یک سگ توسط مرد خشمگینی و در میان خنده های گروهی شکارچی در فضای مجازی احساسات عمومی جریحه دار شد و با شکایت انجمن حمایت از حیوانات و مسئولان محیط زیست بازپرس دادسرای شهرستان کلاله استان گلستان دستور ردیابی و دستگیری عامل حیوان آزاری را داد.

با این دستور محیط بانان به روستای محل زندگی مرد حیوان آزار رفتند و در حالیکه تصور می رفت با آن ضربات شدید بیل سگ کشته شده باشد همزمان با بازداشت مرد خشن این سگ را پیدا کردند که هنوز زنده بود.

اعتراف تلخ

مرد حیوان آزار وقتی بازداشت شد به بازپرس گفت:3 ماه پیش بود که این اتفاق افتاد توله سگ شکاری ام دور از چشم من غذایم را خورد وقتی فهمیدم عصبی شدم و جنون آنی وجودم را گرفت و همین باعث شد توله سگ را با آن شدت کتک بزنم.

وی افزود:بعد از حادثه خیلی پشیمان شدم و چون می دانستم خودم باعث گرسنگی سگم شده ام عذاب وجدان بیشتری گرفتم و سگم را که زخمی شده بود درمان کردم تا اینکه فیلم آن صحنه پخش شد خودم هم باور نمی کنم چنین بی رحمانه توله سگ شکاری ام را کتک زده باشم.

مرد سگ کش هنوز در بازداشت است

احمد دباغیان مدیر روابط عمومی محیط زیست استان گیلان به خبرنگار رکنا گفت:در حال حاضر مرد حیوان آزار در بازداشت است و طبق اظهار نظر رسمی دادستان شهرستان کلاله ایشان بعد از طی شدن مراحل قضایی به استناد ماده قانونی با مجازات 74 ضربه شلاق در ملا عام یا 2 ماه زندان مواجه خواهد شد.

وی افزود:با توجه به اینکه 3 ماه از این حیوان آزاری گذشته است چندین دامپزشک به معاینه توله سگ شکاری پرداختند و با تایید اینکه این حیوان همان سگ شکنجه شده در فیلم انتشاریافته است و روی بدنش آثاری از شکنجه و ضرب و شتم دیده می شود عنوان داشتند که زخم ها و شکستگی ها ترمیم و التیام یافته اند و این سگ هیچ مشکلی ندارد.

دباغیان گفت:سگ آزار دیده در اختیار محیط زیست قرار گرفته و تحت حمایت است و پیگیری ها ادامه دارد.

کدخبر: 21493 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟