زن هزار چهره در لباس پلیس بازداشت شد

سرهنگ "عبدالعلی روانبخش" رییس پلیس کرمان گفت: ماموران بازرسی پلیس شهرستان کرمان با انجام اقدامات فنی از تردد زنی مرموز با لباس فرم پلیس در سطح شهر باخبر شدند.

وی افزود:از این رو تعقیب و مراقبت زن پلیس نما در دستور کار قرار گرفت تا این ماموران وی را در خانه اش دستگیر کردند و وی پوشیدن لباس پلیس و مانورهای متقلبانه را به گردن گرفت.

سرهنگ روانبخش با بیان این مساله که زن مرموز دارای تحصیلات عالیه است، اضافه کرد: این زن 26 ساله که دو فرزند دارد برای فریب خانواده و سواستفاده از جایگاه اجتماعی پلیس با تهیه لباس و علائم نظامی دست به این اقدام زده است.

فرمانده پلیس کرمان ضمن اعلام این که شوهر وی که اعتیاد شدید به مواد مخدر دارد نیز از پلیس نبودن این زن آگاه نبود، گفت: زن پلیس نما حتی در اجاره کردن خانه شان نیز خود را پلیس معرفی کرده و از این راه قصد جلب اعتماد صاحب خانه را داشته است.

وی افزود: بنا بر اظهارات یکی از فریب خوردگان که در دام زن پلیس نما افتاده است وی پس از دریافت 160 میلیون ریال به عنوان قرض، طعمه اش را تهدید کرده است که اگر پیگیر پس گرفتن قرض خود باشد با توجه به نفوذش او را دچار مشکل می کند.

سرهنگ روانبخش در ادامه اظهار داشت: زن پلیس نما در مراجعه به بانک ها، ملاقات با یکی از بستگان زندانی خود و دیگر اماکن نیز از این لباس سواستفاده کرده است.

وی از کشف یک بی سیم تقلبی از کیف دستی زن پلیس نما خبر داد و افزود: در بازجویی ازاین زن وی به علاقه وافر او به شغل پلیسی پی بردیم اما متاسفانه او راه درستی را در پیش نگرفته بود.

فرمانده پلیس کرمان سواستفاده از لباس پلیس را یک جرم خواند و گفت: از شهروندان به خصوص کسبه و بازاریان تقاضا داریم به هر فردی اعتماد نکنند و در مواجه با افراد مشکوک پلیس را در جریان موضوع قرار دهند .

کدخبر: 21464 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟