قاتل هوو به مرگ محکوم شد

به گزارش خبرنگار ما، رسیدگی به این پرونده از ظهر چهاردهم مهر ماه 93 به دنبال آتش سوزی در یک واحد آپارتمانی در خیابان بهارستان در دستور کار پلیس قرار گرفت. پلیس وقتی به این خانه رفت با جنازه سوخته اشرف 42ساله روبه رو شد که شواهد نشان می داد در غیاب همسر و فرزند خردسالش با ضربه های متعدد چاقو کشته شده است.

وقتی مادر قربانی در بازجویی ها گفت که زن جوانی به نام نرگس به خانه دخترش رفت و آمد داشته است تحقیقات وارد مرحله جدیدی شد و فرضیه جنایت زنانه قوت گرفت .

نرگس 40ساله در پلیس آگاهی لب به اعتراف گشود و گفت که هووی پنهانی نرگس بوده است.

وی در تشریح جزییات ماجرا گفت: من صیغه داوود شده بودم اما به زن اول او که صاحب یک فرزند بود حسادت می کردم. به همین خاطر دو روز پیش از این ماجرا وقتی به خانه خواهر داوود رفته بودم کمد هایش را گشتم و کلید یدک خانه شوهر صیغه ای ام را برداشتم. در حالی که می دانستم داوود به ماموریت کاری رفته است به خانه او رفتم و با کلید یدک در را باز کردم. اشرف که خواب بود به محض روبه رو شدن با من شوکه شد. من هم با چاقو چندین ضربه به او زدم و با بنزینی که همراه خودم برده بودم جنازه را به اتش کشیدم تا اثری باقی نماند.

این زن در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور دو قاضی مستشار در حالی پای میز محاکمه ایستاد که منکر جنایت شد.

وی گفت: من اشرف را نکشتم و در پلیس آگاهی به ناچار به قتل هوویی ام اعتراف کردم. در پایان جلسه هیات قضایی وارد شورشد و با توجه به مدرک های موجود در پرونده دیروز نرگس را به قصاص محکوم کرد.

کدخبر: 21313 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟