قاتل درپارک خزانه تهران

ساعت 5 عصر جمعه 23 بهمن ماه سال جاری ماموران کلانتری 160 خزانه در جریان درگیری مسلحانه چند جوان در پارک شهید رجایی قرار گرفتند و خیلی زود ماموران در محل حاضر شدند.

ماموران با حضور در صحنه درگیری پی بردند که چند جوان با در دست داشتن اسلحه و قمه و چوب با هم درگیر شدند که یکی از آنها از ناحیه پا هدف گلوله قرار گرفته و جوان دیگری با ضربات چاقو از پای در آمده است.

بدین ترتیب بازپرس سعید احمد بیگی از شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران در محل درگیری حاضر شدند و تجسس های پلیسی کلید زده شد.

کارآگاهان در همان صحنه درگیری یکی از برادران مقتول را که در صحنه مانده بود دستگیر کردند و جوان دیگری که دوستش علی را که هدف گلوله قرار گرفته در بیمارستان دستگیر کردند.

برادر مقتول روز گذشته در شعبه هفتم دادسرای ناحیه 27 صحنه درگیری را بازگو کرد و گفت: برادرم با 2 برادر دیگر که از شرورهای خزانه است از سالها پیش اختلاف داشتند و ما نیز پس از اینکه از این محل به منطقه تهرانسر رفتیم دیگر به آنها کاری نداشتیم و همین باعث شده بود که اختلافات آنها پایان گیرد.

وی افزود: شب قبل از درگیری برادرم به پارک آمده بود که با 2 برادر شرور روبرو شده بودند و نمی دانم سر چه مسئله باز با هم درگیر شدند که از بچه محل ها شنیدم درگیری آنها خیلی زود پایان گرفته است.

این جوان در ادامه گفت: روز حادثه برای دیدن دوستان در پارک نشسته بودم که دیدم برادر و 3 تن از دوستانش سوار بر 2 خودرو به سمت پارک آمدند و در حالیکه چوب به دست بودند به سمت 2 برادر و 2 جوان دیگر که در کنار آنها بودند حرکت کردند.

ناگهان دیدم 2 برادر و دوستانشان قمه و اسلحه به دست شده صحنه درگیری شروع شد اما قبل از رسیدن 2 گروه به هم یکی از دوستان برادرم اسلحه به دست شد و شروع به تیراندازی به سمت 2 برادر کرد که در این صحنه علی از ناحیه پا تیر خورد و روی زمین افتاد.

وی ادامه داد: همین اتفاق کافی بود تا 2 برادر و دوستانشان نیز به سمت برادرم تیر اندازی کنند که در 3 دوست برادرم با سرعت به سمت خودرویشان رفته و پس از سوار شدن بر خودروی لوکس شان پا به فرار گذاشتند ولی برادر در آخرین لحظه که قصد داشت سوار خودروی پرشیا شود در مقابل 2 برادر قرار گرفت.

به سرعت خودم را به سمت برادرم رساندم که دیدم وی چاقو خورده و روی زمین افتاده است که خودم را روی برادرم انداختم تا دیگر هدف چاقو قرار نگیرد که 2 برادر جوان و دوستانش با چوب ضرباتی به من زدند و با سرعت فرار کردند.

این جوان ادامه داد: خون زیادی از برادرم رفته بود که چند تن از دوستانم او را سوار بر خودرو کرده تا به بیمارستان برسانند اما وقتی در مسیر متوجه مرگش شده اند جسد او را جلوی بیمارستان رها کردند تا دستگیر نشوند و من نیز در صحنه درگیری بودم که دستگیر شدم.

حمید که در بیمارستان دستگیر شده است به بازپرس پرونده گفت: داخل پارک و در کنار 2 برادر شرور و دوستانشان بودم که صدای تیراندازی شنیدم به همین خاطر به سرعت پشت تیر برق رفتم تا در امان باشم که دیدم علی از ناحیه پا هدف گلوله قرار گرفت و پس از فرار 2 طرف دعوا برای کمک دست به کار شدم و علی را به بیمارستان رساندم که دستگیر شدم.

بنا به این گزاش، بازپرس سعید احمدبیگی باتو جه به اطلاعات به دست آمده دستور دستگیری متهمان و عامل جنایت را که یکی از 2 برادران است را برای ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران صادر کرد.

کدخبر: 21171 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟