عامل شرارت های مسلحانه در مشهد دستگیر شد ( معروف به بهروز مشهدی).....تدینی

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: گزارش چند فقره نزاع های جمعی که با درگیری های مسلحانه در مناطق خیابان پنج تن، سیس آباد همراه بود به فوریت های پلیسی 110، پلیس را برآن داشت برای پی گیری سریع موضوع وارد عمل شود.
سردار بهمن امیری مقدم افزود: در این رابطه دستورات لازم به فرماندهی انتظامی مشهد صادر و طرح شناسایی و دستگیری این اقدام های شرورانه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران کلانتری 38 مشهد در این عملیات ضربتی و با ردزنی های گسترده دریافتند متهم پرونده با توسل به زور وارد خانه ای در خیابان پنج تن شده است.
ماموران در حالی برای دستگیری او وارد عمل شدند که متهم با یک قبضه چاقو قصد مقاومت در برابر ماموران انتظامی داشت.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: متهم که ناتوان از رویارویی با پلیس بود خود را از روی پشت بام خانه به پایین پرتاب کرد که در نتیجه از ناحیه کمر دچار آسیب جدی شد.
سردار امیری مقدم اظهار داشت: با انتقال فرد شرور به بیمارستان، ماموران کلانتری 38 در ادامه پی گیری پرونده، یک قبضه اسلحه وینچستر متعلق به متهم را در طبقه سوم خانه ای در حال ساخت واقع در محدوده خیابان پنج تن کشف کردند.
وی عنوان داشت: تحقیقات از این متهم که در درگیری منطقه سیس آباد فردی را با استفاده از سلاح گرم مجروح کرده بود برای شناسایی و دستگیری همدستانش و همچنین کشف دیگر اقدام های مجرمانه او ادامه دارد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 192421 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟