سناریوی 5 شرور در درگیری مرگبار پارک بیسیم+ عکس

به گزارش رکنا ، ساعت 8 صبح یکشنبه 31 مرداد ماه امسال ماموران کلانتری 109 بهارستان از سوی مسولان بیمارستان شفا یحیان از ماجرای مرگ مرموز جوان 25 ساله ای که هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود با خبر شدند.
همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس کشیک قتل برای تحقیقات ویژه وارد عمل شوند.
ماموران با حضور در بیمارستان ابتدا 2 پسر جوان که همراه قربانی جنایت پای در بیمارستان گذاشته بودند را دستگیر کردند و سپس 2 جوان مرموز دیگر را برای شکستگی پای یکی از دوستانشان به بیمارستان مراجعه کرده بودند به عنوان مظنونان شرکت در درگیری پارک بیسیم دستگیر کردند.
در گام نخست کارآگاهان 2 دوست قربانی جنایت را هدف تحقیق قرار دادند و یکی از متهمان که صاحب خودروی پژو 206 بود گفت: شب گذشته همراه سعید و یکی از دوستانم برای خوردن شام به یک رستوران رفتیم و ساعت 12 شب بود که قصد رفتن به خانه را داشتیم که در جلوی پارک بیسیم 3 جوان جلوی راه ما را بستند.
وی افزود: احتمال می دهم که آنها ما را اشتباه گرفته بودند چون با کسی اختلاف نداشتیم به همین خاطر از ترس شروع به حرکت کرده و توانستیم از دست آنها فرار کنیم اما خیلی زود متوجه شدم سعید که در صندلی جلوی خودرو نشسته بود از سوی 3 جوان غریبه هدف چاقو قرار گرفته است که با سرعت او را به بیمارستان شفا یحیی رساندم.
این پسر ادامه داد: در مسیر فرار با یک جوان تصادف کردم اما چون سعید دچار خونریزی بود توقف نکردم و به سمت بیمارستان حرکت کردم.
در این مرحله ماموران 2 جوان مرموز که برای شکستگی پای یکی از دوستانشان به بیمارستان شفا یحیی مراجعه کرده بودند هدف تحقیق قرار گرفتند و در بازرسی بدنی از آنها 2 چاقو به دست آمد و این در حالی بود که در بازرسی از خودروی پژو 206 نیز 2 قمه کشف شده بود.
کارآگاهان در گام بعدی آرش و محسن را که در بیمارستان دستگیر کرده بودند هدف تحقیق قرار دادند و آنها ادعا کردند که خودروی پژو 206 در خیابان با دوستشان تصادف کرده و باعث شکشته شدن پای دوستشان شده است.
بنا به این گزارش ، بازپرس ویژه قتل از دادسرای امور جنایی تهران در این مرحله با این فرضیه که بین این افراد دستگیر شده درگیری مرگباری صورت گرفته است و آرش و محسن نیز همان جوان های غریبه در جلوی پارک بیسیم هستند، دستور بازداشت هر 4 متهم را صادر کرد و تحقیقات برای افشای راز این جنایت و درگیری مرگبار ادامه دارد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 192177 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟