کلاهبرداری مامورنما از افراد سالخورده به بهانه بیمه

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام با اعلام این خبر گفت: با دریافت مرجوعه قضایی از سوی مردی سالخورده به پلیس آگاهی مبنی بر کلاهبرداری مردی مامورنما از وی موضوع در دستور کار تیمی ماموران کلانتری 11 خلیج فارس قرار گرفت.
سرهنگ محمد یزدانی افزود: در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد که مردی حدوداً 40 ساله در داروخانه های سطح شهر تربت جام با معرفی خود به عنوان کارمند اداره بهزیستی با ترفند اینکه وی را تحت پوشش بیمه بهزیستی قرار می دهد مبلغ 500 هزار ریال وجه نقد از وی کلاهبرداری کرده و با مراجعه به این اداره برای پیگیری بیمه اش متوجه می شود که چنین شخصی در استخدام این اداره نبوده و از وی کلاهبرداری شده است.
وی تصریح کرد: ماموران کلانتری خلیج فارس با راهنمایی مالباخته به مشخصاتی در خصوص فرد کلاهبردار دست یافتند و با یک سری تحقیقات میدانی متهم را روز گذشته در یکی از خیابان های هسته مرکزی شهر در حال پرسه زنی شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام بیان داشت: متهم پس از بازجویی های اولیه با هماهنگی مقام قضایی به پلیس آگاهی معرفی که در بازجویی های علمی کارآگاهان پلیس به هفت فقره کلاهبرداری با این شگرد از افراد سالخورده در داروخانه ها سطح شهر اعتراف کرد.
سرهنگ یزدانی خاطر نشان کرد: متهم پس از بازجویی های تکمیلی با تشکیل پرونده راهی دادسرا شد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 192163 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟