قصاص پایان جدال خونین با مرد دوره گرد+عکس

به گزارش رکنا ، بیست و نهم دی ماه 93 به ماموران کلانتری 111هفت چنار خبر رسید در جدال دو مرد میوه فروش در خیابان سی متری جی مرد 45 ساله‌ای به نام معرفت که میوه فروش دوره گرد بود بر اثر اصابت چاقوی به گزدنش جان سپرده است.
پلیس پیگیر ماجرا شد و دریافت معرفت در درگیری با یک مرد مویه فروش به نام حمید کشته شده است. حمید 37ساله بازداشت شد و به قتل اعتراف کرد.
وی در دادگاه کیفری یک استان تهران در حالی پای میز محاکمه ایستاد که اولیای دم برای او حکم قصاص خواستند.
در جلسه دادگاه حمید گفت:من معرفت را از قبل می شناختم. او خیلی وقتها به مغازه ام می آمد و از من میوه می گرفت تا در چرخ دستی اش بفروشد. آن روز او به مغازه ام آمد و بدون اجازه من یک جعبه انار برداشت و داخل چرخ دستی اش گذاشت. به او اعتراض کردم و از او خواستم تا پول انارها را بدهد اما بی اعتنا به اعتراض من شروع به خوردن میوه های مغازه ام کرد. او موزها را پوست می کند و می خورد و پوستش را در مغازه می انداخت . رفتار او به نحوی بود که مشتری ها ی مغازه ام هم به او اعتراض کردند.من او را هل دادم تا از مغازه ام بیرون برود اما نرفت. به همین خاطر برای ترساندن او چاقو کشیدم. سعی داشتم او را از مغازه بیرون کنم که تیغه چاقو به گردنش برخورد کرد. با دیدن خون ترسیدم و فرار کردم . وی که سرش را پایین انداخته بود گفت: باور کنید من قصد کشتن معرفت را نداشتم.
بنا به این گزارش، در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شده و حمید را به قصاص نفس - اعدام - محکوم کردند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 191937 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟