اعدام 2 مرد هوس باز که دختری را به زور و وحشیانه آزار و اذیت کرده بودند / 5 مرد در هرمزگان اعدام شدند

دختر جوان پس از این حادثه هولناک چندبار دست به‌خودکشی زد که هربار خانواده‌اش او را از مرگ نجات دادند.این پرونده ششم دی‌ماه سال93 به جریان افتاد. آن شب مأموران پلیس باخبر شدند دختر جوانی که از سوی مردان ناشناس ربوده شده و مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود به بیمارستانی در شهرستان پارسیان در استان هرمزگان منتقل شده است.
آنها راهی بیمارستان شدند و به تحقیق از او پرداختند. وی گفت: ساعاتی قبل درحالی‌که هوا تاریک شده بود در راه رفتن به خانه برادرم بودم و خبر نداشتم که 2نفر در حال تعقیب من هستند. به محض اینکه قصد ورود به حیاط خانه برادرم را داشتم، ناگهان 2مرد جوان به من حمله کردند و یکی از آنها دستش را روی دهانم گذاشت و دیگری با چاقو شروع به تهدید من کرد. آنها به زور مرا سوار خودرویی کردند و به سمت بیابان‌های اطراف رفتند.
در بین راه با التماس از آنها می‌خواستم که رهایم کنند اما وقتی خودرو در منطقه‌ای کاملا خلوت توقف کرد، آنها به زور مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند و با استفاده از گوشی خودم، اقدام به فیلمبرداری کردند. ساعتی بعد درحالی‌که از حال رفته بودم، مرا سوار ماشین کردند و به طرف شهر به راه افتادند.
در بین راه نیز تهدید کردند اگر شکایت کنم، فیلم سیاه را در اینترنت پخش می‌کنند و آبرویم را می‌برند. مردان شیطان‌صفت مرا روبه‌روی دانشگاه علمی کاربردی شهر از ماشین به بیرون پرت کردند و متواری شدند. لحظاتی بعد، راننده یکی از خودروهای عبوری با دیدن وضعیت من، به کمکم آمد و مرا به بیمارستان منتقل کرد.
زن جوان می‌گفت چهره یکی از آدم‌ربایان را به‌خاطر دارد؛ بنابراین مأموران با کمک وی به چهره‌نگاری از او پرداختند و تصویر فرضی وی به‌دست آمد. از سوی دیگر این زن مشخصات ظاهری خودروی مردان شیطان‌صفت را به‌خاطر داشت اما جز چند عدد، چیزی از شماره پلاک ماشین در ذهنش نمانده بود.
مأموران با همین سرنخ به جست‌وجوهای تخصصی پرداختند. آنها ده‌ها خودرو با این مشخصات را شناسایی کردند و به بررسی مشخصات صاحبان‌شان پرداختند تا اینکه در نهایت به‌خودرویی رسیدند که مشخصات صاحب آن با تصویر چهره‌نگاری یکی از متهمان مطابقت داشت.
این مرد پس از 3روز تحقیقات تخصصی دستگیر شد و با اینکه مأموران او را در بین چند متهم دیگر قرار داده بودند اما شاکی پرونده وی را شناخت. به این ترتیب متهم لب به اعتراف گشود و همدستش را لو داد. با دستگیری دومین متهم، پرونده آنها به دادگاه کیفری استان هرمزگان فرستاده شد.
در جلسه دادگاه، زن جوان توضیح داد چطور پس از این حادثه دچار مشکلات روحی و روانی شده و حتی چندبار دست به‌خودکشی زده است اما هربار خانواده‌اش او را از مرگ نجات داده‌اند. در ادامه متهمان نیز اعتراف کردند آن شب با دیدن این زن وسوسه شده و برای همین او را ربوده و به وی تجاوز کرده بودند. در چنین شرایطی دادگاه رأی به اعدام هر دو متهم داد که این رأی مدتی بعد در دیوانعالی کشور نیز تأیید شد. به این ترتیب مقدمات اجرای حکم فراهم شد و سحرگاه دیروز مردان شیطان‌صفت در بلوار ساحلی بندرعباس به دار مجازات آویخته شدند.
عاملان جنایت حمیدیه مجازات شدند
همزمان با اجرای حکم مردان متجاوز، 3مرد شرور که در جریان حمله به ایستگاه پلیس 3نفر از مأموران را به شهادت رسانده بودندنیز صبح دیروز به دار مجازات آویخته شدند. این جنایت روز 13فروردین‌ماه سال 94در پارک گمبوعه حمیدیه در استان خوزستان اتفاق افتاد. گروهی از مأموران پلیس در قالب طرح نوروزی داخل چادری مستقر بودند که ناگهان چند مرد مسلح به آنها تیراندازی کردند. در جریان این حادثه 3نفر از مأموران به شهادت رسیدند و 2نفر دیگر مجروح شدند.
در جریان تحقیقات تخصصی عاملان جنایت دستگیر شدند و تحقیقات درباره متهمان نشان داد آنها علاوه بر شهادت مأموران پلیس در تخریب مرکز لرزه نگاری منطقه حمیدیه، حمله به کاروان راهیان نور و اقدامات تروریستی دیگری نیز دست داشته‌اند. به این ترتیب 3نفر از آنها به اعدام محکوم شدند و دادگاه سایر متهمان را به حبس محکوم کرد. در چنین شرایطی صبح دیروز 3مرد محکوم در حمیدیه به دار مجازات آویخته شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 191834 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟