نقشه 4 سرباز کچل برای توریست بریتانیایی در پارک لاله

به گزارش رکنا ، چندی پیش صدای جیغ و فریاد مردی انگلیسی در پارک لاله مردم را به سمت خود کشاند و مشخص شد که 4 زورگیر جوان قصد سرقت وسایل این توریست خارجی را دارند.
خیلی زود چند مرد و مترجم این توریست برای رهایی مسافر کشور انگلیس وارد عمل شده و موفق به دستگیری یکی از متهمان پرونده شدند.
بدین ترتیب تیمی ازماموران پلیس کلانتری در صحنه حاضر شد و پس از دستگیری متهم جوان، مترجم طعمه زورگیران به ماموران گفت: با توریست انگلیسی در پارک بودیم که وی از من خواست خودروی دربستی بگیرم تا به هتل برویم اما وقتی وارد خیابان شدم صدای مرد توریست را شنیدم که از من درخواست کمک می کرد، وقتی به عقب برگشتم دیدم 4 جوان که همگی موهای تراشیده شده داشتند قصد زورگیری از مرد انگلیسی را دارند که با کمک مردم داخل پارک موفق به دستگیری یکی از آنها شدیم.
در این مرحله متهم برای افشاگری پیش روی بازپرس دادسرای ناحیه 34 قرار گرفت و در ادعایی عجیب گفت: من و دوستانم در حال خدمت سربازی هستیم و برای استراحت در پارک لاله بودیم که دیدم دوستانم به سراغ مرد توریست رفتند و ابتدا فکر می کردم قصد شوخی با این مرد را دارند اما وقتی موضوع جدی تر شد مردم به تعقیب ما افتادند و من که شوکه در سر جایم ایستاده بودم دستگیر شدم و اصلا نمی دانستم دوستانم قصد سرقت از مرد انگلیسی را دارند.
همین کافی بود تا تحقیقات برای دستگیری 3 همدست این جوان سرباز کلید زده شود و خیلی زود ماموران پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران با شناسایی پادگان محل خدمت سربازی این 3 متهم فراری موفق به دستگیری آنها شدند.
3 متهم در ادعایی مشابه همدستشان گفتند که مجید خودش تصمیم به سرقت از مرد خارجی گرفت و ما هیچ نقشی در این ماجرا نداشتیم و از ترس اینکه ما را به خاطر همدستی با دوستام دستگیر نکنند پا به فرار گذاشتیم و حالا او قصد دارد با فریبکاری اقدام مجرمانه اش را به گردن ما بینندازد.
بنا به این گزارش، بازپرس ویژه سرقت از دادسرای ناحیه 34 در این مرحله 4 متهم سرباز برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران قرار داد تا با روبرو شدن متهمان با طعمه شان راز این سرقت و دیگر جرائم احتمالی شان فاش شود.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 191823 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟