آزادی مرد زندانی با تولد دوقلوهایش/ این مرد توبه کرده بود+عکس

چندی پیش مرد 35 ساله ای که عضو یک باند کلاهبرداری بود با کشیدن طعمه هایشان به پای دستگاه های خودپرداز و انتخاب گزینه انگلیسی اقدام به برداشت میلیونی از حساب آنان می کردند از سوی ماموران پلیس آگاهی تهران دستگیر شد.
این مرد که بخاطر مشکلات مالی مجبور به همکاری با این باند تبهکاری شده پس از دستگیری با قرار وثیقه میلیاردی روانه زندان شد.
نادر در زندان توبه کرد و از همان روزهای نخست در کلاس های قرآن زندان شرکت می کرد و همسرش نیز که در تکاپوی تهیه وثیقه میلیاردی بود وقتی دید شوهرش توبه کرده قول داد تا آخرین روز منتظر بماند و به زندگی اش در کنار نادر ادامه دهد.
چندی پیش نادر برای تحقیقات تکمیلی به شعبه چهارم دادسرای ناحیه 27 تهران منتقل شد و پس از اعترافاتش پیش روی بازپرس آرش سیفی شروع به گریه کرد.
نادر در حالیکه اشک می ریخت به بازپرس پرونده گفت: همسرم چند روز پیش زایمان کرد و این در حالی بود که زمان تولد بچه ام در زندان بودم اما وقتی شنیدم بچه هایم دوقلو هستند هم خوشحال شدم هم ناراحت، چون همسرم دست تنهااست و حتی دیگر نمی تواند پیگیر کارهای من باشد و هربار که زنگ میزنم صدای گریه های بچه هایم را می شنوم که همسرم خیلی زود تلفن را قطع می کند.
نادر پس از بازگو کردن مشکلات خودش و همسرش از بازپرس پرونده خواست تا در صدور قرار وثیقه اش تخفیف داده شود تا با رفتن به خانه کمک همسرش کند و با کار کردن مشکلات مالی شان را رفع کند.
بنا به این گزارش، بازپرس آرش سیفی با توجه به توبه نادر و تولد دوقلوهایش قرار وثیقه میلیاردی را به میلیونی تبدیل کرد و متهم با سپردن وثیقه میلیونی از زندان آزاد شد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 170375 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟