دختری که با چاقو رگ گردن نامزدش را زد / قاتل به زودی محاکمه می شود+عکس

زن جوان که شهرزاد نام دارد، روزهای پایانی فروردین امسال در جریان درگیری با نامزدش وی را با ضربه‌های چاقو در خانه خود در غرب تهران به قتل رساند و با دستور بازپرس ایلخانی در صحنه جنایت بازداشت شد. او پس از اعتراف به قتل و بازسازی صحنه روانه زندان شد.
شهرزاد روز گذشته برای آخرین بازجویی به شعبه هشتم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد. زن جوان به بازپرس پرونده گفت: نمی‌خواستم این قتل را انجام دهم و این ماجرا فقط یک حادثه بود. من با مقتول و خانواده‌اش دوست بودم و حتی با آنها رفت و آمد داشتم. آن شب نامزدم که قرار بود به خاطر اعتیاد ش از هم جدا شویم، به خانه‌ام آمد و با هم شام خوردیم. نیمه‌شب او دوباره به خانه بازگشت تا شیشه مصرف کند که با هم درگیر شدیم.
وی افزود: نامزدم چاقویی را که در جاکفشی گذاشته بود، برداشت و به سمت من آمد. می‌خواستم چاقو را بگیرم و از خانه بیرونش کنم که ناخواسته چاقو به گلویش اصابت کرد. امدادگران اورژانس آمدند، اما تلاش آنها بی‌فایده بود و نامزدم فوت کرد. لباس‌های خون‌آلود را داخل حمام و چاقو را هم کنار پنجره اتاق خواب گذاشتم. از مرگ او بشدت ناراحتم، حتی چند بار تلفنی از زندان با خانواده مقتول تماس گرفتم و به آنها تسلیت گفتم.
متهم به قتل تصریح کرد: من اشتباه کردم. این حادثه باعث شد زندگی و خانواده‌ام را از دست بدهم. با اطلاع از این‌که خانواده‌اش برایم درخواست قصاص کرده‌‌اند، بشدت شوکه شده و به‌هم ریخته‌ام. عاجزانه از والدین مقتول می‌خواهم به جوانی‌ام رحم کنند و مرا ببخشند. من هرگز قصد نداشتم جان پسرشان را بگیرم و آنها را داغدار کنم.
قاضی پرونده با ثبت آخرین گفته‌های متهم به قتل، او را با تجدید قرار قانونی روانه زندان کرد و بزودی پرونده وی با صدور جلب به دادرسی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال و شهرزاد محاکمه می‌شود.منبع: جام جم برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 170290 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟