احمد صفری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پس از اعلام مفقود شدن یک جوان 32 ساله روزچهارشنبه گذشته به این سازمان و احتمال سقوط وی در چاه آب زمین های کشاورزی محله ضیاء آباد، ماموران سازمان آتش نشانی به محل اعزام و کار جستجو فرد مذکور را آغاز کردند.
وی با بیان اینکه همراهان این مرد محل ناپدید شدن وی را به پلیس اعلام کرده بودند گفت: چاه های آب زمین ها کشاورزی در این منطقه اغلب پوشش مناسب و مشخصی ندارند و احتمال سقوط در آنها بسیار زیاد است.
صفری با اشاره به تلاش آتش نشانان در جستجو و کشف چاهی که مرد جوان در آن سقوط کرده بود افزود: عملیات خارج کردن جسد جوان 32 ساله اسلامشهری از داخل چاه به دلیل پر آب بودن چاه چهار روز به طول انجامید و در نهایت با حضور ماموران انتظامی، مسئولان ستاد بحران شهرستان اسلامشهر و آبفا، متوفی از چاه خارج و تحویل عوامل پزشکی قانونی شد.
وی با اشاره به این که جسد این مرد از نظر ظاهری دارای علائم خاصی بود گفت: مسئولیت اظهار نظر درباره علت این مرگ برعهده پزشکی قانونی است اما آثار موجود بر روی جسد بیان گر این بود که او ساعت ها برای نجات از این مخمصه تلاش کرده است.
شهرستان اسلامشهر از توابع استان تهران بیش از 195 کیلومتر مربع مساحت دارد که نزدیک به یک سوم از آن را زمین های کشاورزی تشکیل می دهند؛ بخش عمده ای از اراضی کشاورزی فاقد چاه های آب مجوز دار هستند و به همین دلیل چاه های موجود پوشش و علائم مشخصی ندارند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 170011 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟