برادرزاده عامل برداشت از حساب بانکی

رئیس پلیس فتا استان فارس در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در این پرونده که شاکی آن مردی 42 ساله می باشد مدعی شد؛ از حسابش 270میلیون ریال به صورت اینترنتی برداشت شده است و از نحوه دسترسی متهم به اطلاعات حساب بانکیش بی خبر است.
سرهنگ "سیدموسی حسینی" ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با توجه به اهمیت موضوع ، شناسایی متهم را در دستور کار خود قرار داده و ظرف مدت کوتاهی موفق به شناسایی متهم شدند.
وی اظهار کرد: شاکی اطلاعات حساب بانکی خود را در تلفن همراهش ذخیره کرده و از آنجایی که متهم از نزدیکان خانوادگی شاکی بوده است، از این موضوع با خبر بوده و پس از به دست آوردن این اطلاعات، اقدام به خرید اینترنتی از فروشگاه های مختلف و خرید تبلت و شارژ تلفن همراه به تعداد زیاد از حساب وی کرده است.
رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: متهم در این باره می گوید؛ هرگاه با عمویم جهت خرید و یا امور بانکی به فروشگاه و یا بانک ها مراجعه می کردیم، رمز و مشخصات کارت ها و حساب های بانکی خود را با استفاده حافظه گوشی تلفن همراه خود وارد می کرد و زمانی که متوجه شدم تمام اطلاعات حساب های بانکی وی در گوشی تلفن همراهش ذخیره می باشد تصمیم به برداشت از حساب و خرید های اینترنتی گرفتم.
سرهنگ حسینی از شهروندان درخواست کرد: اطلاعات حساب های بانکی خود را بر روی تلفن همراه و حافظه های قابل حمل ذخیره نکرده و همواره رمز عبور حساب خود را به صورت دوره ای تغییر داده و از رموزی استفاده کنند که به راحتی قابل حدس زدن نباشد.

کدخبر: 86527 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟