معضل پیشنهادهای میلیونی جوانک‌های پولدار به پلیس

سردار حسین اشتری فرمانده پلیس ایران در جلسه شورای معاونین دادسرای عمومی و انقلاب تهران، قوه قضائیه و نیروی انتظامی را دو بال برقراری عدالت دانست. وی اظهار داشت: اگر قوه قضائیه و نیروی انتظامی بر اساس شرح وظایف و اختیاراتی که دارند مأموریت‌هایشان را بدرستی انجام دهند، حتماً کاهش جرایم را خواهیم دید.

وی افزود: در هر حادثه‌ای که پیش می‌آید، باید دادستانی در درجه اول از آن مطلع شود، زیرا این امر باعث رسیدگی بهتر ما به پرونده‌ها خواهد شد.

سردار اشتری همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر در 600 کلانتری سراسر کشور دفتر مشاوره برپا شده، گفت: امسال یک سوم پرونده‌ها در خود کلانتری و با بهره‌گیری از دفاتر مشاوره بسته شد.

فرمانده پلیس ایران افزود: اراذل و اوباش را به سه گروه دسته یک، دسته دو و دسته سه، تقسیم کرده‌ایم که دسته اول را خوب کنترل کرده‌ایم.

سردار اشتری در ادامه با بیان اینکه کشف حجاب در خودرو با کمک دادستانی تا حدود زیادی کنترل شده، تأکید کرد: متأسفانه اکنون شاهدیم، جوانی که سنی ندارد خودروی یک میلیاردی سوار می‌شود و وقتی پلیس به سبب انجام تخلف می‌خواهد، او را جریمه کند، آن جوان ده میلیون پول درمی آورد و می‌گوید چقدر می‌شود.

کدخبر: 21287 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟