گاوداری انبار 300 کیلو تریاک شده بود+عکس

سرهنگ "عبدالعلی روانبخش"در گفت و گو با خبرنگاران، گفت:مأموران انتظامی بخش شهداد این فرماندهی با همکاری پلیس امنیت عمومی استان کرمان با انجام یکسری کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی از دپوی مقادیری مواد مخدر توسط قاچاقچیان در یک گاو داری باخبر شدند..
سرهنگ"روانبخش"افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی در یک اقدام ضربتی وارد گاوداری شدند و در بازرسی از محل ،30 بسته مواد مخدر تریاک به وزن300 کیلوگرم که به طرز بسیار ماهرانه ای در محل نگهداری حیوانات جاسازی شده بود را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان اظهار داشت:در این رابطه یک نفر قاچاقچی نیز دستگیر و به همراه مواد کشف شده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ روانبخش با تاکید بر پیشگیری از شیوع اعتیاد به خانواده ها در ادامه تصریح کرد: هنگامی که محیط خانه ناامن باشد، خیابان جایگزین خانه می‌شود و شیادان جایگزین پدر و مادرخواهند شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در خاتمه از خانواده ها خواست:برای مصون ماندن فرزندان خود از آسیب‌های اجتماعی در انتخاب دوستان شایسته به آنان کمک کرده و مهارت رفتار قاطعانه را به آنان بیاموزند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 192670 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟