رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: نماینده حقوقی شرکت فعال در زمینه فن آوری اطلاعات(IT ) در شهر مشهد شکایتی را مبنی بر نفوذ به اطلاعات و ایجاد تغییرات در برنامه های نرم افزاری و داده های شرکت ارائه کرد.
سرهنگ جواد جهانشیری افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی اظهارات نماینده حقوقی شرکت و یک سری تحقیقات در محل کار به یکی از کارمندان این شرکت که تحت عنوان برنامه نویس و پشتیبان سرویس مشغول به کار بود و در طرح تعدیل نیرو از لیست کا رکنا ن خارج شده مظنون شدند.
وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با یک سری تحقیقات فنی به ادله و مستندات در کارهای خرابکارانه این فرد دست یافتند و با هماهنگی مقام قضایی او را به پلیس فتا احضار کردند.
سرهنگ جهانشیری عنوان کرد: متهم 34 ساله به نام محسن در بازجویی های اولیه منکر هرگونه بزهی بود که در ادامه در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به جرم خود اعتراف و عنوان کرد در پی پیشنهاد یکی از دوستانش که مدیر یک شرکت رقیب با شرکت شاکی است در زمان اشتغال در این شرکت ضمن ایجاد تغییرات در برنامه های نرم افزاری و داده های شرکت برخی از اطلاعات را که عامل موفقیت این شرکت بوده به شرکت رقیب منتقل کرده است.
رئیس پلیس فتا شرکت با اشاره به ادامه تحقیقات در این خصوص از مدیران و صاحبان مشاغل خواست در احراز هویت افراد دست اندرکار در حوزه آی تی و انفورماتیک، دقت نظر بیشتری داشته باشند تا افراد دارای صلاحیت استخدام و بکار گیری شوند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 192162 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟