پلیس گره گشا و خدمتگزار مردم است

سرهنگ عبدالعلی روانبخش از اجرای طرح امنیت محله محور خبر داد و گفت: این طرح در راستای برخورد با معتادان، سارقان و فروشندگان مواد مخدر به مدت 48 ساعت در شهرستان کرمان به مرحله اجرا در آمد.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به دستگیری 5 قاچاقچی و 9 نفر خرده فروش مواد مخدر گفت:در این طرح مقدار 55 کیلو و 583 گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد.
سرهنگ روانبخش گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی در راستای بر خورد با سارقان در اجرای این طرح موفق شدند 14 سارق را نیز دستگیر و 27 فقره سرقت را کشف کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان ضمن تأکید بر بکارگیری روش های پیشگیرانه از سرقت توسط شهروندان خاطرنشان کرد: بکارگیری نکات ایمنی و پیشگیرانه باعث تاخیر در فرآیند سرقت و کاهش سرقت ها خواهد شد.
وی با اشاره به این که وجود افراد معتاد در جامعه علاوه بر زشت کردن چهره شهر باعث برهم زدن نظم ، آرامش وایجاد نامنی برای شهروندان خواهد بود عنوان کرد: در این طرح دو روزه بیش از 50 نفر معتاد تابلو و خطرناک جمع آوری شدند.
سرهنگ روانبخش خاطرنشان کرد: سارقان و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده و معتادان تابلو و خطرناک جهت بازپروری تحویل کمپ اعتیاد شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان خاطرنشان کرد:پلیس در اجرای مأموریت های خود خدمتگزاری و گره گشایی از مشکلات مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و همواره سعی در کمک و بهبود شرایط جهت فراهم آوردن آسایش برای هموطنان عزیز دارد.
سرهنگ روانبخش با اشاره به این که بسیاری از جرایم و آسیب های اجتماعی رابطه مستقیم و غیرمستقیم با موادمخدر دارند، افزود: به منظور سالم سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم این طرح و طرح های مشابه همچنان تداوم دارد.
وی در پایان یاد آور شد: اقدامات فرهنگی در بحث مبارزه با موادمخدر بسیار ضروری بوده و با اقدامات فرهنگی می توان زمینه های بروز اعتیادرا در جامعه از بین برد و در این راستا باید تلاش بیشتری شود.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 191813 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟