سردار یاوری: ایران نقطه امن منطقه است

سردار امیرحسین یاوری صبح امروزدر مراسم تحلیف فراگیران مرکز آموزش شهید باهنر ناجا کرمان گفت: اگر در حوزه آموزش تغییری جدی ایجاد شود، بخشی عظیمی از هزینه ها کاهش می یابد و این قدمی در راستای تحقق شعار سال است.
وی با اشاره به شرایط جغرافیایی کشور، همسایگان کشور و مشکلات موجود در کشورهای همسایه گفت: ایران اسلامی در حال حاضر به لطف توجه امام عصر، درایت امام خامنه ای و تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی نقطه ای امن است.
معاون تربیت و آموزش ناجا تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم تا امنیت را به بهترین شکل ایجاد و از آن حراست کنیم و دولت نیز در صحنه داخلی تلاش خود را انجام می دهد که امیدواریم از بحران های موجود گذشته و رفاه و امنیت مردم هرچه بیشتر فراهم شود.
وی خطاب به سربازان آموزش یافته مرکز آموزشی شهید باهنر گفت: رفتار، گفتار و اقدامات شما به عنوان تربیت یافتگان ناجا بر جامعه به ویژه وجهه ناجا تاثیرگذار است.
فرمانده مرکز آموزش شهید باهنر ناجا نیز در این آیین گفت: سربازان با روحیه ایثار، از خودگذشتگی و علاقه به اسلام و ایران عزیز در این برهه از زمان به ندای رهبری لبیک گفته اند و دین خود را به اسلام و ایران ادا می کنند.
سرهنگ غلامرضا مختاری ادامه داد: نیروی انتظامی با عزت و عظمت همیشگی، آماده حراست از جان، مال و ناموس کشور است و برای ایستادگی در برابر دشمنان این نظام اسلامی نیز در جای جای ایران اسلامی آماده است.
وی گفت: دشمنان باید بدانند اگر تحریم و تهدید کنند، به خوبی در برابر آنها پایداری می کنیم.
در این آیین ضمن تحلیف فراگیران آموزش مرکز آموزشی شهید باهنر کرمان از خانواده شهدای انتظامی، مربیان برتر انتظامی، فرمانده گردان نمونه، فرمانده گروهان نمونه و درجه بگیران نیروی انتظامی تقدیر شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 191797 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟