گرداننده کانال توهین به  کرمانی ها دستگیر شد

سرهنگ "کامبیز اسماعیلی" در گفت و گو با خبرنگاران گفت:در پی مراجعه چند شهروند مبنی بر توهین و نشر مطالب خلاف واقع علیه آن ها در یک کانال تلگرامی توسط فردی ناشناس پرونده ای در این باره در پلیس فتا تشکیل شد.
وی افزود:طبق اظهارات شاکیان پرونده مشخص شد گرداننده این کانال با انتشار عکس های مردم شهر کرمان و اضافه کردن مطالب توهین آمیز ، تمسخر و ورود به حریم شخصی آنان با آبروی افراد متعددی بازی کرده است.
سرهنگ اسماعیلی اظهار داشت: اگر چه تعداد قربانیان متععد است اما تاکنون تعداد 4 نفر با طرح شکایت در محل پلیس فتا حضور پیدا کرده اند.
رئیس پلیس فتا استان گفت:کارشناسان پلیس فتا با توجه به توان علمی و با استفاده از امکانات فنی و پلیسی سرانجام موفق به شناسایی متهم شدند و او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
وی با بیان این که متهم در مواجهه با مستندات موجود لب به اعتراف گشود، اضافه کرد:جوان دستگیر شده به دلیل هیجان و برای سرگرمی این کانال را راه اندازی کرده و قصد داشته است با سوژه قرار دادن افراد مختلف آن ها را آزار دهد و به این کار به دیده سرگرمی می نگریسته است.
اسماعیلی در پایان گفت: مجرمان سایبری گمان می کنند در فضای مجازی با توجه به مجازی بودن هویت ها می توانند برخی اعمال غیرقانونی را آزادانه انجام دهند و از دید قانون پنهان بمانند اما در فضای مجازی جایی برای پنهان شدن وجود ندارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 191608 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟