سایت دیوار ، زن جوان را به دردسر انداخت

فیلم خواستگاری عجیب و رمانتیک در المپیک+فیلم وعکس

سرهنگ جواد جهانشیری در تشریح این خبر گفت: خانم جوانی برای پیگیری شکایت خود، به پلیس فتای استان مراجعه کرد. شاکی در اظهارات اولیه خود، به کارشناسان پلیس فتا گفت که با توجه به توصیه یکی از دوستانش، برای خرید گوشی، سری به سایت دیوار زده  که با تبلیغ فروش گوشی دلخواهش با قیمتی شگفت‌انگیز مواجه شده است.

وی ادامه داد: این خانم جوان پس از تماس با فرد فروشنده، با او قرار می‌گذارد که برای راحتی بیشتر، گوشی را برای او به منزلش بفرستند که عصر همان روز، گوشی تلفن همراه طبق قرار قبلی، برای این خانم ارسال می‌شود که پس از رویت و تایید از سوی خانم جوان، اقدامات بعدی برای خرید انجام می‌شود.
جهانشیری ادامه داد: این خانم جوان در ادامه اظهار کرد: من با توجه به اصالت گوشی و تایید برادر و پدرم، موافقت خود را اعلام و فروشنده برای پاک ‌کردن اطلاعات داخل گوشی با ماشین خود مراجعه کرد و پس از پاک‌ کردن اطلاعات گوشی، آن را به همراه جعبه‌اش تحویلم داد، اما پس از پرداخت وجه نقد و دریافت گوشی در منزل، متوجه شدم که این فرد گوشی را در خودرو عوض کرده و یک گوشی تقلبی جای آن گذاشته‌است.
رئیس پلیس فتای خراسان‌رضوی تصریح کرد: کارشناسان پس از اخذ و بررسی اظهارات شاکی، اقدامات خود را آغاز و با توجه به ادله فنی و استعلامات مربوطه، هویت متهم را شناسایی کردند.
وی ادامه داد: متهم که جوانی ٢٣ساله است، پس از دستگیری، با دیدن شواهد، به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را از جرم مرتکب‌شده کسب منفعت مالی اعلام کرد. جهانشیری با هشدار به شهروندان درخصوص اینکه حتما هنگام مراجعه به سایت‌های واسطه‌گر، وجه نقد را حتما پس از مشاهده جنس خریداری‌شده و چک‌کردن آن پرداخت کنند، گفت: پس از تکمیل این پرونده، متهم همراه با پرونده جهت کسب تکلیف نهایی به دادگاه اعزام شد. تحقیقات درخصوص دیگر موارد احتمالی کلاهبرداری ‌های این فرد ادامه دارد برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.


اخبار زیر را از دست ندهید:

آزار و اذیت کودکان در سرویس‌های بهداشتی

نجات مسافران از محاصره آتش و دود منطقه چهلمیر

سارق بانک در "زاهدان" دستگیر شد

فیلم رقص هلیکوپتری بچه اورانگوتان+ تصاویر

مریم با انبردست انگشت هایم را فشار داد تا برگه رسید را امضا کنم / شکنجه های یک مرد در زیر زمین

کدخبر: 191519 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟