هشدار فرمانده ناجا به متخلفان چهارشنبه سوری

سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی با هشدار به خانواده‌ها درباره پیشگیری از وقوع حوادث تلخ شب چهارشنبه‌سوری، ابراز امیدواری کرد که در روزهای پایانی سال با همت همکاران و مردم روزهای خوبی رقم بزنیم. وی به متخلفان و افرادی که مواد محترقه و آسیب‌زا تولید و توزیع می‌کنند نیز اخطار کرد که با برخورد قضایی مواجه می‌شوند. وی در ادامه به خانواده‌ها توصیه کرد در این ایام کنترل بیشتری روی فرزندان خود داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین با هشدار به خودروهای مزاحم برای شهروندان تاکید کرد: خودروهایی که باعث مزاحمت و سلب آرامش مردم در این ایام شوند توقیف شده و تا پایان تعطیلات در پارکینگ می‌مانند.
به گفته اشتری افراد متخلف نیز تا پایان تعطیلات نزد پلیس خواهند ماند زیرا نباید کاری کنند که باعث سلب آسایش مردم شود. البته افرادی که تخلفی انجام می‌دهند طبق قانون عملشان باید جرم تشخیص داده شود.
وی تاکید کرد:پلیس مایل است چند روز باقی مانده سال به خوبی و خوشی و بدون حادثه طی شود.
به‌گزارش خبرگزاری میزان، فرمانده نیروی انتظامی در خصوص تامین امنیت شهرها در ایام نوروز گفت: ما با دوگونه شهر مواجه هستیم. شهرهای مسافرپذیر و شهرهای مسافرفرست که همکاران ما با آمادگی کامل در همه شهرها با جرایم احتمالی برخورد پیشگیرانه خواهند داشت.
وی ادامه داد: در این ایام در تمام محله‌ها ماموران حضور دارند و گشتی‌های پلیس نیز افزایش خواهد یافت. از مردم نیز می‌خواهیم اگر مورد مشکوکی را مشاهده کردند به پلیس اطلاع دهند. همچنین همکاری لازم را با ماموران پلیس راهور داشته باشند.
کدخبر: 41846 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟