سرنخ های یک یوفویاب از هواپیمای ناپدید شده مالزی + فیلم
حجم ویدیو: 8.41M | مدت زمان ویدیو: 00:00:01

«اسکات وارینگ» که در حال حاضر در تایوان زندگی می‌کند و سردبیر یک سایت یوفویاب است نظریه جالب خود درباره هواپیمای MH370 مالزی را بر پایه مطالعه یک عکس ماهواره‌ای گوگل در ساحل کیپ تاون آفریقای جنوبی بیان کرده است.

وارینگ در این باره در وبلاگ خود نوشت: «من از مدتی پیش برای یافتن سرنخ‌هایی از یوفوهایی که سه سال پیش پیدا شده بودند، روی عکس‌های منطقه مطالعه داشتم. در آخرین بررسی‌ها سایه‌ای شبیه لاشه یک هواپیما در عکس ماهواره‌ای گوگل توجهم را جلب کرد. این عکس مربوط به 8 ماه پیش است. با توجه به اینکه سقوط این هواپیما دو سال پیش اتفاق افتاده و این تصویر نیز 8 ماه پیش گرفته شده است، می‌توان حرکت آرام این لاشه در آب را با سرعت اندک پذیرفت. به نظر می‌رسد این لاشه غول‌پیکر در این مدت 30 تا 60 کیلومتر حرکت کرده باشد و با این شرایط می‌توان این لاشه را پیدا کرد. این نظریه شاید یک درصد از یک درصد شانس پیدا شدن هواپیما را بالا ببرد اما به هر حال قابل تأمل است.

هواپیمای MH370 مالزی 2 سال پیش با 239 سرنشین در آسمان مالزی به سمت پکن بر فراز اقیانوس به شکلی مرموز ناپدید شد و با وجود جست‌وجوهای پیشرفته و پرهزینه در این پروژه، هیچ سرنخی از آن به دست نیامده است.

تیم‌های جست‌وجو تحقیقات خود را همچنان ادامه می‌دهند اما طبق اطلاعات اعلام شده این عملیات تا 3 ماه دیگر پایان می‌یابد.

کدخبر: 41781 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟