حادثه دلخراش و مرگبار واژگونی وانت مزدا +عکس حادثه

سرهنگ "سیدجمال معتمد الشریعتی" فرمانده انتظامی شهرستان داورزن با اعلام این خبر گفت: ساعت 07:30دقیقه روز گذشته یک فقره واژگونی خودرو در محور داورزن-سبزوار (محدوده روستای مهر و ریوند پیچ معروف به پیچ بفره ) به مرکز 110 اعلام و بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی به همراه دیگر نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی افزود: در بررسی های عوامل انتظامی در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه وانت مزدا با پنج نفر سرنشین که همگی اعضای یک خانواده اند از جاده منحرف و واژگون شده است.
سرهنگ معتمدالشریعتی تصریح کرد: در این حادثه خانمی 55 ساله به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و چهار سرنشین دیگر خودرو نیز مصدوم و با کمک نیروهای امدادی به بیمارستان شهر سبزوار منتقل شدند.
وی خاطر نشان کرد: کارشناس پلیس راه علت تامه سانحه را بی توجهی به جلو و خستگی و خواب آلودگی راننده خودرو وانت اعلام کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان داورزن با بیان اینکه خطر تصادف افرادی که کم می خوابند دو برابر بیشتر از کسانی است که خواب کاملی دارند از رانندگان خواست در صورت بروز علائم خواب آلودگی مانند خمیازه های مکرر، احساس سنگینی پلک ها، سوزش چشم و غیره بلافاصله خودرو را به محل امن در کنار جاده هدایت کرده و پس از استراحتی کوتاه به مسیر خود ادامه دهند.#
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 181031 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟