کثیف ترین دزدی از اتوبوس سربازان 05 کرمان پس از حادثه

پلیس راهور استان فارس با استعلام از مالک خودرو و نشانی وی کار شناسایی سارقان را درپیش گرفته و در صبح روز سوم تیرماه جوان ٣٠ ساله و دو همدستش دستگیر می کنند.
به گفته دکتر محمدصادق رفیعی دادستان عمومی و انقلاب نی‌ریز، در غروب روز دوم تیرماه بعد از گذشت ١٨ ساعت از وقوع حادثه ، توسط یگان هلال احمر مستقر در گردنه لای‌رز خبر حضور مشکوک یک وانت سایپا در محل سقوط اتوبوس به کارآگاهان پلیس آگاهی داده می‌شود.
وی با بیان اینکه لاشه اتوبوس که دو تکه شده، در ساعت ٩:٣٠ همان روز توسط نیروی انتظامی و اداره راه و شهرسازی از گردنه بالا کشیده شده و به پارکینگ پلیس‌راه منتقل شده بود و فقط مقداری وسایل و قطعات اتوبوس به جا مانده بود.
مأموران پلیس آگاهی سریعا در محل حاضر می‌شوند و راه جدیدی را که صبح همان روز جهت دسترسی بهتر به محل حادثه کشیده شده بود می‌بندند.
به دنبال حضور پلیس آگاهی، سه سارق با استفاده از تاریکی هوا و با به جا گذاشتن وانت سایپا متواری می‌شوند .
در بازرسی از خودرو سارقان مشخص می‌شود که بار وانت پر از وسایل مانند صند، آهن‌آلات اتوبوس و دیگر وسایل و قطعات اتوبوس مرگ می‌باشد.
گفتنی است با بررسی و تحقیقات و بازجویی‌های صورت گرفته ، مرد جوان با حکم بازداشت موقت روانه زندان شده و دو نفر دیگر با تودیع کفالت فعلا آزاد می باشند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.





اخبار زیر را از دست ندهید:
حبس ابد برای مشاور ارشد دولت سابق+عکس
پیدا شدن 5.5 کیلو زمرد در فرودگاه استانبول
فیلم انفجار انتحاری در مسجدالنبی مدینه + عکس

کدخبر: 87726 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟