آمبولانس در جاده طبس چپ کرد

سیدمصطفی مرتضوی، سخنگوی سازمان امداد نجات هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگاران از وقوع سانحه واژگونی یک دستگاه آمبولانس در خراسان جنوبی خبر داد و افزود: ساعت 23:55 شب گذشته یک دستگاه آمبولانس در کیلومتر 115 محور طبس ـ یزد واژگون شد که در پی این حادثه 4 مسافر دچار حادثه شدند بر همین اساس دو نفر از مصدومان توسط نیروهای هلال‌احمر به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل شدند.
سخنگوی سازمان امداد و نجات از واژگونی سواری پژو 405 در محور پاکدشت ـ علی‌آباد تهران خبر داد و گفت: ساعت 7:25 صبح امروز این حادثه به وقوع پیوست که براثر این حادثه 3 مسافر دچار آسیب‌دیدگی شدند.
مرتضوی ادامه داد:ساعت 3:17 امروز نیز برخورد دو دستگاه پژو 206 با پراید در محور کرج ـ چالوس حوالی تونل 5 منجر به مصدومیت سه مسافر شد که نیروهای امدادی با حضور به موقع در محل جان این افراد را نجات دادند.
امدادرسانی به 800 نفر در 48 ساعت گذشته
مرتضوی در ارائه گزارش عملیات امداد ونجات جمعیت هلال احمر طی 48 ساعت گذشته، گفت: در شبانه روز گذشته 169مورد ماموریت امدادی از سوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر انجام شده است و حدود 790 نفر از هموطنان از خدمات امدادرسانی سازمان امداد و نجات بهره‌مند شدند.
وی افزود: 104 نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند و 410نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند،همچنین 5 مورد عملیات رهاسازی در این مدت صورت گرفت.

کدخبر: 87261 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟