انفجار هنگام سحری خوردن شرق تهران را لرزاند+جزئیات و عکس

ساعت 3و 55 دقیقه سحرگاه پنج شنبه سوم تیرماه سال جاری صدای انفجاری مهیبی در خیابان فرجام کافی بود تا زنگ خطر 2 ایستگاه آتش نشانی و گروه نجات به صدا در بیاید.
ماموران آتش نشانی با حضور در محل حادثه در برابر ساختمان 4 طبقه ای قرار گرفتند که در طبقه سوم آن آتش بزرگی از واحد به بیرون زبانه می کشید.
تیم های امدادی در شروع کار به 2 تیم عملیاتی تقسیم شده و یک گروه مسئولیت خاموش کردن آتش را به عهده گرفتن و تیم دیگر برای نجات ساکنان گرفتار در ساختمان دست به کار شدند.
در ادامه تیم نجات موفق شد 2 زن، 3 کودک و 3 مرد محبوس شده در ساختمان را نجات دهند وبا خاموش شدن آتش و ایمن شدن محل کارشناسان آتش نشانی برای علت یابی این انفجار سحرگاهی وارد عمل شدند.
سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در راستای این خبر به رکنا گفت: انفجار سحرگاهی این واحد مسکونی باعث شده بود تا شیشه ها و درها تخریب و شوند و خوشبختانه نبود ساکنان در طبقه سوم باعث شده تا تلفات جانی نداشته باشیم.
سید جلال ملکی در ادامه افزود: علت حادثه تجمع بخارات ناشی از تبخیر مایعات قابل اشتعال همچون بنزین یا تینر باعث این انفجار و آتش سوزی بزرگ شده است.
وی در پایان گفت: عملیات خیلی زود به پایان رسید اما در این زمان کوتاه و به خاطر آتش سوزی گسترده و انفجار، طبقه سوم به طور کامل از بین رفته است.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 86947 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟